//

IPAD 2 ITUNES probleem! Help!

IPAD 2 ITUNES probleem! Help! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik ben een beginner met Apple. Ik heb een iPad 2 Wi-Fi. Ik ben er heel blij mee en er staat al HEEL ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-07-12, 21:24
AquaLily AquaLily is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard IPAD 2 ITUNES probleem! Help!

Beste lezers,

Ik ben een beginner met Apple. Ik heb een iPad 2 Wi-Fi. Ik ben er heel blij mee en er staat al HEEL VEEL op. Ik heb alleen een probleem. Ik probeer er via m'n computer (itunes) een film op te zetten. Dit lukt echter niet. Volgens een vriend die ik een printscreen van itunes liet zien is mijn ipad nog niet geconfigureerd op itunes. Ik had dit wel gedaan toen ik mijn ipad net nieuw had, maar kort daarna is er een volledige systeem herstel gedaan en daarna heb ik hem niet geconfigureerd bij itunes. Moet ik hem nu weer configureren voor ik een film op mn ipad kan zetten? Als ik hem configureer, raak ik dan ALLES kwijt op m'n ipad? Dat kan ik me echt niet veroorloven namelijk .

Moet ik hem PER SE configureren? Kan ik een reservekopie maken?

Sorry als dit een hele domme vraag is, maar ik heb er echt geen verstand van

Edit: er staat boven mijn post dat mijn besturingssysteem 5.1 is, maar dat is een complete gok van me, ik weet niet wat mijn besturingssysteem is
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-12, 21:50
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Kies in iTunes in het menu bovenaan de optie "Voorkeuren...".
In het scherm dat je voor je krijgt, ga je naar de tab "Apparaten".