//

IPAD 2 ITUNES probleem! Help!

IPAD 2 ITUNES probleem! Help! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik ben een beginner met Apple. Ik heb een iPad 2 Wi-Fi. Ik ben er heel blij mee en er staat al HEEL ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-07-12, 21:24
AquaLily AquaLily is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard IPAD 2 ITUNES probleem! Help!

Beste lezers,

Ik ben een beginner met Apple. Ik heb een iPad 2 Wi-Fi. Ik ben er heel blij mee en er staat al HEEL VEEL op. Ik heb alleen een probleem. Ik probeer er via m'n computer (itunes) een film op te zetten. Dit lukt echter niet. Volgens een vriend die ik een printscreen van itunes liet zien is mijn ipad nog niet geconfigureerd op itunes. Ik had dit wel gedaan toen ik mijn ipad net nieuw had, maar kort daarna is er een volledige systeem herstel gedaan en daarna heb ik hem niet geconfigureerd bij itunes. Moet ik hem nu weer configureren voor ik een film op mn ipad kan zetten? Als ik hem configureer, raak ik dan ALLES kwijt op m'n ipad? Dat kan ik me echt niet veroorloven namelijk .

Moet ik hem PER SE configureren? Kan ik een reservekopie maken?

Sorry als dit een hele domme vraag is, maar ik heb er echt geen verstand van

Edit: er staat boven mijn post dat mijn besturingssysteem 5.1 is, maar dat is een complete gok van me, ik weet niet wat mijn besturingssysteem is
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-12, 21:50
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Kies in iTunes in het menu bovenaan de optie "Voorkeuren...".
In het scherm dat je voor je krijgt, ga je naar de tab "Apparaten".
Zet een vinkje bij "Automatische synchronisatie van iPods, iPhones en iPads voorkomen".
Klik op OK.
Sluit nu je iPad met de USB kabel aan op je nieuwe computer.

Zodra je de naam van je iPad links in het menu verschijnt, klik je er met de rechter muisknop op "Selecteer de optie "Aankopen overzetten..." en bevestig.
iTunes gaat nu alle applicaties en bijbehorende data overzetten naar je pc. Zodra dat gereed is, controleer dan of inderdaad al je applicaties zijn overgezet door met je linker muisknop op de naam van je iPad in het linker menu te klikken en vervolgens in het hoofdscherm (middenin boven) op "apps".

Je kunt je iPad nu met je pc synchroniseren. Je krijgt bij de eerste keer dat je dat probeert nog steeds een melding met de vraag of je alles van je iPad wilt wissen.* Bevestig dat. iTunes gaat nu kort synchroniseren en vernaggelt daarmee de indeling van je iPad: al je iconen komen op andere plaatsen te staan.

Neem een kwartiertje de tijd om dat recht te zetten en vervolgens weer te synchroniseren.

Zie ook hier: http://www.knowyourcell.com/apple/ap..._computer.html

Laatst gewijzigd door Beech43; 23-07-12 om 21:52. Reden: Aanvulling
  #3  
Oud 23-07-12, 21:53
AquaLily AquaLily is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Standaard

Eerlijk gezegd had ik dat al geprobeerd ik had de instructies hier gevonden: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

Het probleem is, als ik rechtsklik op mijn ipad in het linker menu van iTunes, verschijnt er geen 'aankopen overzetten'... er verschijnt alleen 'uitwerpen' en 'terugzetten vanaf reservekopie'.

Hoe kan dat? Waarom staat er geen aankopen overzetten bij mij?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juli 2012 om 21:18 ----------

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Morgen ga ik op vakantie, ik hoopte veel films op m'n ipad te kunnen zetten voor onderweg...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juli 2012 om 21:56 ----------

Omg het is me gelukt! Ik heb het opgelost... super blij! Topic kan gesloten worden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Synchronisatie probleem iTunes iPad iPhone opgelost peterfrans iTunes 2 12-11-12 18:30
Itunes probleem op Ipad CharlieCharlo iTunes 1 26-11-11 23:23
iPad probleem cydia&iTunes swenvdheuvel Jailbreak apps en thema's 12 26-08-10 10:31
Ipad geeft probleem met iTunes Rookie24u iPad algemeen 36 17-07-10 18:12
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes Double_A Archief 4 07-05-10 14:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.