iPad 2 laad niet meer op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren naar de winkel ermee geweest. Ze hebben ook nog eens getest of hij oplaadde, hetzelfde verhaal. Ze repareren daar geen ipads, dus ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisteren naar de winkel ermee geweest. Ze hebben ook nog eens getest of hij oplaadde, hetzelfde verhaal. Ze repareren daar geen ipads, dus ik krijg dinsdag een nieuwe
Topservice! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
JA, het kan ( als je een apparaat net op het verkeerde punt stoot al verkeerd gaan ) Als je dingen wil laten vallen of wil laten stuiteren om te kijken of hij terugstuit adviseer ik je een Nokia te kopen... Zoiets :
|
|||
|
|||
Ik heb hem wel niet expres laten vallen hé
Voor ik ging gaan slapen legde ik hem op tafel, ik sta op en daar ligt hij dan op de grond... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
iPhone 4s laad niet meer op. | june97 | iPhone algemeen | 17 | 22-10-12 01:27 |
iPad 1: Laad niet meer op, batterij vervangen? | sbams | iPad accessoires en onderdelen | 8 | 07-08-12 22:06 |
Ipad2 laad niet meer op | gemstaphorst | iPad algemeen | 3 | 22-05-12 16:38 |
iPhone laad niet meer op | MikeElzas | iPhone algemeen | 4 | 09-02-12 10:57 |
|
|