Films overzetten van HD naar iPad zonder pc discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Weet er iemand hoe ik films kan overzetten van mijn HD zonder tussenkomst van mijn pc en dus ook iTunes Ik weet dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films overzetten van HD naar iPad zonder pc
Hey,
Weet er iemand hoe ik films kan overzetten van mijn HD zonder tussenkomst van mijn pc en dus ook iTunes Ik weet dat je nu van die hubs kan kopen dat je rechtstreeks in je pad steeks en dan je foto's op een sd kaartje of HD kan zetten,maar kan ik dat in de andere richting ook dus bvb film--> iPad Grtz,Flip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja ik heb al gekeken,maar ik wil niet door middel van nog een bakje draadloos streamen of zo ...
ik dacht meer aan een progje zoals ifile dat je toegang geeft tot mijn externe hd en zo de films kan overzetten naar mijn AVplayerHD |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
films overzetten van PC naar iPhone | max8q | iPhone algemeen | 6 | 15-01-14 16:33 |
vraagje ipad 2 films van ipad naar pc? | Daantjuh079 | iPad algemeen | 8 | 27-04-12 18:03 |
films van ipad naar iphone | T-Bob | iPad Apps | 2 | 30-06-11 00:11 |
films van aangekochte dvd overzetten op ipad | doralien | iPad algemeen | 25 | 29-06-11 11:45 |
|
|