iPad3 4G WiFi 16GB nieuw discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand bood me deze ipad aan.. Toen ik de serienr intypte kreeg ik het volgende resultaat op apple.com/nl Wat wilt dat zeggen? Resultaat: Geen ankoop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad3 4G Wi-Fi 16GB nieuw
Iemand bood me deze ipad aan..
Toen ik de serienr intypte kreeg ik het volgende resultaat op apple.com/nl Wat wilt dat zeggen? Resultaat: Geen ankoop gevonden..
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 03-08-12 om 16:45. Reden: Foto toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze iPad is nog niet gekocht ? Dan moet je de AI van de eigenaar gebruiken, maar die zul je wel niet gekregen hebben. Dus wat wil je eigenlijk weten ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus waarom is hij by apple nog nie geregistreerd? Raaaaar...... :-/ Ja de vraaag is, zit er garantie nog op?! Je zegt: "Dan moet je de AI van de eigenaar gebruiken" Wat is AI ?! |
|
||||
|
||||
Met "AI" bedoelt Beech43 waarschijnlijk "Apple ID".
iDevices kunnen door hun eigenaar (met een Apple ID) bij Apple worden geregistreerd. Apple doet dat niet zelf...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ah, gefeliciteerd!
Veel plezier ermee! PS: pas je je profiel even aan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2012 om 01:14 ---------- Aaaah nu is t beterr.... Jammer, ze stelen 2 dagen van mij. 03-08 geregistreerd en garantie t/m 01-08 Laatst gewijzigd door scoop1; 03-08-12 om 16:45. |
|
||||
|
||||
Er is toch een manier om te zien van welke week je iPad is gefabriceerd of uitgebracht?!
Of kan je dat alleen in de iPhone zien? Een weeeknr of Zoiets in de model of serienr ofzo? Laatst gewijzigd door scoop1; 03-08-12 om 12:53. Reden: Xtra info |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk hier eens: A.S.N.I. Decode your Mac's serial number.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zou dit soort zaken niet open en bloot op een forum zetten
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2012 om 12:59 ---------- Dat is mooi, maar wat is de aankoopdatum ? Die geldt nl. als ingangsdatum voor de garantie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door wouter1981; 03-08-12 om 16:45. Reden: html typo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|