itunes herkent ipad niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 2e ipad gekregen. hier staat 4.3.3 nog op en wil dus graag updaten naar 5.1.1 Itunes herkent deze ipas echter niet, de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes herkent ipad niet
Ik heb een 2e ipad gekregen. hier staat 4.3.3 nog op en wil dus graag updaten naar 5.1.1 Itunes herkent deze ipas echter niet, de andere wel.
ik heb al een keer alle instellingen hersteld, laatste versie van itunes geinstalleerd. pc/ipad uit en aan gezet. Ook geprobeerd aan andere pc's aan te sluiten, niets helpt. Iemand enig idee?? Is er nog een andere manier dan itunes om de ipad te updaten? alvast hartelijk dank. René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! | olmez | iPad algemeen | 6 | 14-07-12 19:44 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
Windows: Itunes herkent i-pod niet | gerjanelbertsen | iTunes | 6 | 21-08-08 16:50 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
iTunes 7.5 herkent iphone 1.1.2 niet | wouter3800 | Archief | 2 | 28-12-07 16:06 |
|
|