Siri voor de ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen , ergens had ik gelezen dat siri komt in iOs6 in de herfst voor de ipad 2 en 3 is dit waar want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Siri voor de ipad 2
Hallo iedereen , ergens had ik gelezen dat siri komt in iOs6 in de herfst voor de ipad 2 en 3 is dit waar want ik zou het erg fijn vinden als het mogelijk is voor mij siri te gebruiken
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alleen iPad 3
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apple - iOS 6 Preview - Siri boven aan staat een stukje: ' And most exciting of all, with Siri on the new iPad, on more devices, too.*' new iPad is iPad 3 en op bèta's van iOS 6 was dr ook alleen Siri beschikbaar op iPad 3. (Heb dit op YouTube gezien)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt maar niet alle functies hoeven dan ingeschakeld te worden. Je zal dus wel iOS 6 draaien maar dan niet met Siri en nog wat functies kijk hier anders even iOS 6: welke functies worden ondersteund op welke iPhone, iPad en iPod touch - iPhoneclub.nl
|
|
||||
|
||||
Lees het dossier maar eens goed.
De functionaliteit van iOS 6 verschilt per device.
|
|||
|
|||
er komt binnenkort een nieuwe iPad uit; iPad-Mini zal ie niet daarop komen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|