app zoek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goeden avond ik heb via via whatsapp op mijn ipad 3 gezet en ging perfect alles liep als een trein. totdat ik even wat andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app zoek
goeden avond
ik heb via via whatsapp op mijn ipad 3 gezet en ging perfect alles liep als een trein. totdat ik even wat andere apps wilde die nog in mijn itunes stonden van mijn iphone. daar ging even mis want moest whatsapp verwijderen om door te gaan dus dat deed ik.. nu wilde ik whatsapp er weer opzetten,maar zag nergens de app staan na deze er opgezet te hebben dus dacht doe het nog een keertje krijg nu de melding dat het er al op staat,maar ben al een hele avond aan het zoeken en kan nergens meer whatsapp vinden. heeft iemand enig idee hoe dat komt want ook met de zoekfunctie vind de ipad het niet krijg de melding file already exists. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoeveel schermen heb je actief ? Maximaal kunnen dat er tien zijn. Zijn ze allemaal gevuld en heb je meer apps gedownload, dan is een aantal niet zichtbaar. Je kunt dat oplossen door een aantal apps samen te voegen in mapjes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik zoek 2 app's | ArjanAjax | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-11-11 10:59 |
Op zoek naar de beste wekker radio app | Bento | iPhone Apps | 1 | 07-06-11 18:48 |
Ik zoek iPhone app om batterijverbruik te monitoren | Carlos007 | iPhone Apps | 16 | 09-05-11 23:41 |
wanhopig op zoek naar de App voor bd player | Geert1976 | iPhone Apps | 4 | 31-03-11 13:16 |
|
|