Wat is de beste toetsenbord voor de iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is de beste externe toetsenbord voor de nieuwsre/iPad 3?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is de beste toetsenbord voor de iPad?
Wat is de beste externe toetsenbord voor de nieuwsre/iPad 3?
Laatst gewijzigd door Stephaniemuljadi; 23-08-12 om 12:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is dat nou voor vraag ? De iPad heeft een intern toetsenbord, dat prima functoneert, ik maak nu dit bericht er mee. Als ik veel en snel wil typen ga ik naar mijn iMac. Die heeft een draadloos toetsenbord, maar dat gebruik ik nooit op mijn iPad.
Maar goed, om je vraag te beantwoorden, dit is wel een prettig toetsenbord voor de iPad. Dus deze zou mijn advies zijn. |
|
|||
|
|||
ja die gebruik ik voor mij iPad... ideaal.....
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon een toetsenbordje van het merk RM denk ik toch ik heb hem gewoon gevonden in wat spulletjes het is helaas niet draadloos, ik gebruik de Camera Connection Kit voor mijn toetsenbordje, en heb helemaal geen problemen mee dus maar zelf vind ik die van apple het beste.
|
|
|||
|
|||
Oké, bedankt voor jullie reacties, hier kan ik wat mee ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik mijn Apple externe toetsenbordje (prachtig ding trouwens) als ik langere teksten wil tikken. Dan is een extern toetsenbord toch fijner. Met 10 vingers blind op het virtuele toetsenbord tikken is niet zo handig. Net te klein.
Het externe toetsenbord vergroot mijn productiviteit en zakelijk gebruik van mijn Ipad. Erg blij mee. Zit altijd in mijn tas! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is de beste twitter client voor op de iPhone? | Shorty007 | iPhone Apps | 131 | 18-02-14 16:53 |
Wat is de beste controller voor ipad | indo1991 | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 14-04-12 19:04 |
Wat is het beste voor de accu? | rubenpeters | iPhone algemeen | 4 | 19-08-10 00:34 |
Wat is de beste remote voor presentaties? | Nemisis2003 | iPhone Apps | 3 | 04-12-08 20:01 |
|
|