iPhoto opstart uitschakelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de iPad aansluit op mijn MacBook wordt niet alleen iTunes automatisch gestart, maar ook iPhoto. Misschien heb ik dat zelf per abuis zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhoto opstart uitschakelen
Als ik de iPad aansluit op mijn MacBook wordt niet alleen iTunes automatisch gestart, maar ook iPhoto. Misschien heb ik dat zelf per abuis zo ingesteld, maar nu wil ik ervan af. Ik kan nergens in iPhoto of iTunes een mogelijkheid vinden om het uit te schakelen. Iemand de verlossende tip?
Bij voorbaat dank!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes:
iPhoto: |
|
|||
|
|||
iPhoto opstart uitschakelen
Dank voor deze tip. iTunes mag van mij wel automatisch starten als ik de iPad aansluit, maar iPhoto niet.
Ik had me niet gerealiseerd dat de iPad (ook) als een aangesloten camera wordt gezien. Probleem opgelost. Nogmaals dank. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad, iphoto |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opstart problemen | jpvw | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 29-04-12 19:34 |
opstart problemen | Lepotane | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-03-11 01:43 |
Eindeloze opstart | Frederiik | iPhone algemeen | 1 | 01-10-10 20:35 |
Help opstart probleem ! | _tim | iPhone algemeen | 5 | 27-08-08 13:25 |
uitschakelen iphoto bij insteken iphone | truckdiver | iPhone algemeen | 8 | 17-03-08 17:10 |
|
|