Ipad bureaublad volledig leeg? mogelijk? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen Mijn vader heeft sinds kort de ipad 3 gekocht, nu was zijn vraag of je enkel de balk vanonder kon gebruiken en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad bureaublad volledig leeg? mogelijk?
Beste iedereen
Mijn vader heeft sinds kort de ipad 3 gekocht, nu was zijn vraag of je enkel de balk vanonder kon gebruiken en de basis-apps die normaal op de eerste pagina staan kon verschuiven naar de 2de pagina. Hij had graag gehad als je de ipad ontgrendeld dat je dan zijn achtergrond kon zien en enkel op de balk vanonder een paar apps kon aan tappen, bv safari, facebook, berichten, contacten,... Hoop dat ik hiermee zijn probleem duidelijk heb beschreven Alvast bedankt Groeten GEoF |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt volgens mij alle apps verplaatsen van de eerste naar de tweede pagina (en verder).
|
|||
|
|||
Dat kan ja, maar zodra het eerste scherm helemaal leeg is, wordt dit gewist. Er zal dus altijd minimaal 1 app op moeten blijven staan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Interessant.. Ik heb er niet bij stil gestaan dat er altijd een app op een pagina moet staan. Dit vraagt om een test.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: [imac 27] Is het mogelijk om mijn bureaublad draadloos te transporten naar me tv? | supernaturol | Desktop-applicaties | 1 | 07-10-11 19:29 |
Ipad springt terug naar bureaublad | nelski | iPad algemeen | 4 | 07-04-11 11:50 |
Windows: Mogelijk alle gedownloaden apps terug na pc helemaal leeg maken | gamertje | iTunes | 2 | 21-02-10 21:58 |
Schermgevoeligheid iPhone aanpassen: Touch Settings GEEN ALGEMEEN MEER VOLLEDIG LEEG | ds210 | Unlock [archief] | 6 | 02-04-08 20:59 |
|
|