ipad3 menubalk of apple menu discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ongeveer een tiental dagen een nieuwe ipad 3 32 GB zwart gekocht.Alles in orde tot ik in de gaten kreeg dat alleen in de apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad3 menubalk of apple menu
Ongeveer een tiental dagen een nieuwe ipad 3 32 GB zwart gekocht.Alles in orde tot ik in de gaten kreeg dat alleen in de apple menu er het teken staat van Wi-Fi verbinding.Kan er me iemand vertellen waar ik de rest kan verkrijgen zodat ik ook deze ook iets kan laten afprinten via mijn netwerk.
mvg ktvbe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies?
|
|||
|
|||
wel er staat allen rechtsboven in de menubalk het teken van dat hij draadloos is ,geen apple icoon ,finder archief wijzig etc
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik dan met mijn ipad iets laten afprinten
|
|
||||
|
||||
Via AirPrint:
Apple - iPhone 4S - Print from your iPhone with AirPrint. (de link legt het uit voor de iPhone, maar dat werkt voor de iPad net zo)
|
|||
|
|||
Dat hang af van jouw printer. Als een printer is die AirPrint compatibel is kan je quasi vanuit elke app printen.
Heb je geen AirPrint compatibele printer dan kan je bv. Printopia voor jouw Mac kopen en via dit programma printen. Succes verder |
|
|||
|
|||
mijn printer staat er niet tussen ,dus gaat dit niet lukken en op mijn ipad ga ik dus die apple menu nooit tegen komen alhoewel dit boekje er bij zat.boekje van switch.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2012 om 14:52 ---------- ok moet ik dan is verder achter zoeken |
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande link:
Printopia - AirPrint to Any Printer - Print from iPad - Print from iPhone - Ecamm Network Gebruik je HP printers dan kan je in de App Store ook HP ePrint gratis downloaden. Dit appje werkt met de meeste HP printers, ook met iets oudere. |
|
|||
|
|||
ben in het bezit van een oki c5650
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt voor de info.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad3 en apple tv3 en streamen | rubbererobbie | iPad algemeen | 1 | 25-06-12 22:21 |
menubalk safari | chello33 | iPad algemeen | 4 | 27-10-11 18:50 |
menubalk | suzuki62 | iPhone algemeen | 8 | 15-06-08 16:19 |
|
|