HP ePrint discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iPad 3 met een app HP eprint werkt geweldig maar ellke keer als k contact maak met iTunes en de Ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HP ePrint
Hallo
Ik heb een iPad 3 met een app HP eprint werkt geweldig maar ellke keer als k contact maak met iTunes en de Ipad confrugeer erkt de app niet meer wie kent dit probleem ? gr John |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien kan je het probleem wat duidelijker uitleggen en indien mogelijk zonder typefouten??
Moet je elke keer je iPad configureren? Ik neem tenminste aan dat je met confrugeer configureer bedoelt. |
|
|||
|
|||
Ja dat bedoel ik
gr John |
|
|||
|
|||
Maar waarom moet je elke keer je iPad configureren ? Het lijkt een beetje op die olieboer die, elke keer als de benzine op was, een nieuwe auto kocht
|
|
|||
|
|||
Als ik een boek of muziek erbij wil zetten bv
|
|
|||
|
|||
Dan hoef je hem toch niet meer te configureren, gewoon in iTunes aanvinken welk boek of welke muziek je er extra op wilt hebben, iTunes wijzigt niets aan je instellingen.
De HP E-print app wijzigt bij mij ook niet als ik mijn iPad op de iMac aansluit. Of kies je soms elke keer voor herstellen van je iPad?? |
|
|||
|
|||
Nee ik vink ze aan en klik dan op toepassen
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt synchroniseren?
|
|||
|
|||
Nee als ik op print druk reageerd hij niet en hij ziet de printer wel want het bolletje links boven is groen alleen als ik op het blauwe vlak print druk gebeurd er niets meer het is gebeurd na de nieuwe software update
|
|
||||
|
||||
Ik bedoelde of je inplaats van configuren misschien synchroniseren bedoelde
|
|
|||
|
|||
Ik snap niet wat je bedoeld het verhaal hierboven is al opgelost dit probleem met het blauwe vakje print dat niet reageerd heb ik pas vanavond ontdekt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|