Midi bestanden op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een Ipad aangeschaft, heb er alleen erg weinig verstand van en ben dus zeer zeker een zg "dummie" Ik werk ivm koorrepetities en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Midi bestanden op iPad
Heb net een Ipad aangeschaft, heb er alleen erg weinig verstand van en ben dus zeer zeker een zg "dummie"
Ik werk ivm koorrepetities en thuisstudie met muziekbestanden uit dropbox, daar zitten ook midi bestanden bij, maar die speelt mijn nieuwe Ipad niet af(wel de Mp3 bestanden),Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat die dat wel gaat doen??? HELP!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult de midi-bestanden moeten converteren naar mp3. Zit niks anders op. Probeer deze gratis manier eens: Online Free MIDI to MP3/WAV Converter • HamieNET.com.
Citaat:
|
||||
|
||||
Misschien wel?
Je zou deze gratis Midi player (App) eens kunnen proberen: !Sweet MIDI Player for iPhone/iPad/iPod touch - with Karaoke display (geen ervaring mee; in de AppStore op Midi gezocht)
|
||||
|
||||
Ah, die heb ik inderdaad gemist... Zo zie je maar weer...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Fantastisch!! Bedankt voor jullie hulp, ga er vanavond gelijk mee aan de slag...
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb de sweet midi player app erop gezet en die werkt prima, hij heeft alleen een beperking in de speelduur max is 1.21 min. Ik denk omdat die gratis is. ik kan er voor mijn studie volgens mij wel wat mee en anders moet ik 'm upgraden en betalen. Nogmaals bedankt voor het meedenken
|
|
|||
|
|||
Beetje late reactie maar maatsoortwisselingen worden die mee genomen en tempo wisselingen?
Rein |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SysEx dumps via MIDI Mobilizer? | Ruben.cc | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 03-12-10 20:26 |
|
|