iPad connectionkit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om via de connectionkit een losse USB camera aan te sluiten welke als achteruitcamera zou moeten dienen. Zo ja waar kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad connectionkit
Is het mogelijk om via de connectionkit een losse USB camera aan te sluiten welke als achteruitcamera zou moeten dienen. Zo ja waar kan ik deze op het net vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan niet.
Er zijn wel babyfoons en bewakingscamera's te vinden met iPad apps. Heb je wel internet nodig. Zoek maar eens op google. |
|
|||
|
|||
Maar er zijn toch ook bluetooth camera's die je kan verbinden? Volgens google wel iig..
|
|
||||
|
||||
Precies, en die werken allemaal weer met een 3rd party app.
Dus dat zou iets kunnen zijn als achteruitcamera. Via de connection kit denk ik niet dat het lukt. Misschien met een Jailbreak? En dan moet je nog een kabel vinden die zo lang is dat die je hele vrachtwagen door kan. |
|
|||
|
|||
Er staat niets over een vrachtwagen toch?
Een bluetooth camera met 3rd party app zal in de auto gewoon werken volgens mij. Zal alleen altijd aanstaan ipv alleen als je achteruit rijdt. |
|
||||
|
||||
[OT] Dergelijke camera's zijn handig in een vrachtwagen, bedrijfswagen of erg grote auto's. In het laatste geval wordt het als optie aangeboden
|
|
|||
|
|||
Het is voor in een camper. Zoek iemand die dit al heeft gedaan met de juiste app en ip achteruitcamera.
|
|
||||
|
||||
Het probleem is dat de meeste webcams 'driver' software vereisen. Deze drivers kun je echter niet op de iPad installeren. Het is niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Dus je wil een netwerk bouwen in je camper en een ip camera gebruiken? Dat is mogelijk met een ip cam viewer, hoe je dat preies opzet heb ik geen ervaring mee maar Google gaf me aardig wat info..
|
|
||||
|
||||
Ziet er cool uit! Moet je wel een router installeren in de camper om een Wi-Fi netwerk te creeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden | Suus66 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 27-06-11 18:36 |
|
|