//

iCloud agenda verbergen in Outlook 2010

iCloud agenda verbergen in Outlook 2010 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, In mijn Outlook 2010 staan nu twee agenda's: Google calandar en een ICloud agenda. Normaal kun je een agenda verbergen door aan de linkerzijde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-12, 19:41
dreovic dreovic is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 6
Standaard iCloud agenda verbergen in Outlook 2010

Goedendag,

In mijn Outlook 2010 staan nu twee agenda's: Google calandar en een ICloud agenda.
Normaal kun je een agenda verbergen door aan de linkerzijde in Outlook bij die agenda de "vinkjes" weg te halen.

Ik doe dus "vinkjes" weg bij de ICloud agenda, en de agenda verdwijnt van het scherm.
Maar dan start in Outllook weer op, dan staat de ICloud agenda weer in beeld en zijn de "vinkjes" weer automatisch aangevinkt.
Vervelend want je hebt beide agenda's in beeld, terwijl in ene totaal niet gebruik!

Ik plan op de Ipad en Outlook mijn afspraken in Google calander......en ik denk dat ICloud nodig is om te synchen.
Wat als ik COM invoegtoepassing verwijder voor ICoud...krijg ik een foutmelding bij Google Calander?

Is er een mogelijkheid om wel de service van ICloud te gebruiken, maar dat de ICloud niet zichtbaar is in Outllook?

Bedankt voor een antwoord !

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 september 2012 om 20:03 ----------

Na 5 weken zelf de oplossing gevonden....
Icloud verwijderen uit Outlook bij de lijst met emailaccounts....

Opgelost!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-12, 08:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Eerst schrijf je:

Citaat:
Is er een mogelijkheid om wel de service van ICloud te gebruiken, maar dat de ICloud niet zichtbaar is in Outllook?
En dan schrijf je

Citaat:
Na 5 weken zelf de oplossing gevonden....
Icloud verwijderen uit Outlook bij de lijst met emailaccounts....
Dat is dan wel de methode "van den houten haemer" Je kan het licht uitdoen door de lichtschakelaar te gebruiken of je kan met je schoen de lamp kapot gooien. Het resultaat is hetzelfde: het licht is uit en het probleem is opgelost.

In jouw geval had je in het Windows iCloud Control Panel ook mail en de agenda's kunnen uitvinken.

Met jouw methode kan je nu alleen nog de Fotostream "service" van iCloud gebruiken.

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icloud mail mappen en Outlook 2010 Draakje Mobiel iCloud 11 16-04-13 17:15
Icloud sync met 2 computers outlook 2010 palbada iCloud 0 29-08-12 21:46
Agenda-items van iCloud naar Outlook 2010 schoe459 iCloud 10 27-07-12 21:39
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda bisebaer iCloud 20 26-11-11 20:39
ICloud aanmelden bij Outlook 2010 geertskigek iCloud 7 04-11-11 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.