Appstore hitlijsten blijft in zelfde categorie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi *** dit, druk op categorie weer bij de hitlijsten, en nu kan ik niet meer terugkomen. Alles geprobeert, harde reset, appstore afsluiten, uitloggen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore hitlijsten blijft in zelfde categorie
Mooi *** dit, druk op categorie weer bij de hitlijsten, en nu kan ik niet meer terugkomen. Alles geprobeert, harde reset, appstore afsluiten, uitloggen, maar ik kom niet in de algemene categorie. Iemand een idee?!?! Is zowel op een ipad 2 als 3 met de nieuwste ios.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in de appstore terug gaan naar bijvoorbeeld "Uitgelicht" dan afsluiten met de homeknop.
Eventueel verwijderen na twee maal homeknop te hebben ingedrukt. opnieuw appstore openen en naar de hitlijsten gaan. En daar is je knop weer !! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Veranderen van categorie binnen de hitlijsten | branneke | iPad Apps | 5 | 15-09-12 13:12 |
verwijderde app blijft in appstore geinstalleerd | S007 | iPhone Apps | 0 | 12-04-12 12:52 |
AIM appstore update blijft hangen | Duude | iPhone Apps | 3 | 29-06-09 17:19 |
Iphone Appstore blijft updats aangeven. | ch4ri0t | iPhone algemeen | 2 | 13-11-08 08:40 |
|
|