Apps kopen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een app kopen, al dan niet gratis. Sinds mijn ios6 installatie op de iPad2 moet ik dan eerst drie beveiligingsvragen beantwoorden. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps kopen
Ik wil een app kopen, al dan niet gratis. Sinds mijn ios6 installatie op de iPad2 moet ik dan eerst drie beveiligingsvragen beantwoorden. Als ik dat gedaan heb krijg ik het signaal dat de sessie is afgebroken. Ik kan nu geen nieuwe apps installeren. Wie heeft dit ook ervaren? Ik hoop dat Apple dit probleem ook kent.
Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet jij dit dan iedere keer doen? Ik eenmalig. Downloaden van een app gaat hier wel vrij snel, de Store zelf is wel vreselijk traag en en scrollen gaat vrij hakkelig.
|
|
|||
|
|||
Gewoon op "Herinner me later" klikken.
|
|
|||
|
|||
Apps kopen
Ja, dat klopt, maar dan kom ik weer terug bij de app in de AppStore en moet ik opnieuw beginnen. Kom ik dus niet verder mee
Rob ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 20:40 ---------- Ik heb verschillende apps uitgeprobeerd iedere keer moet ik door die beveiligingsvragen heen, waarna ik de melding krijg sessie afgebroken. Wat een gedoe. Dit probleem heb ik sinds de installatie van ios6. |
|
||||
|
||||
Hier wordt een mogelijke oplossing gegeven:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f1...-appstore.html Als dat niet werkt aub daar verder posten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
duitse apps kopen ipad | Sabje21 | iPad Apps | 2 | 30-10-11 16:10 |
Windows: apps kopen via itunes op de pc | brap | iTunes | 2 | 14-03-11 17:30 |
Beveiligen kopen apps | Miro68 | iPhone Apps | 8 | 19-01-11 23:07 |
Apps kopen via nederlandse bank | harschu | iPhone Apps | 2 | 11-12-10 20:48 |
Gratis Apps opnieuw kopen? | Jayen | iPhone Games | 1 | 11-12-10 10:04 |
|
|