Glas van iPad zelf vervangen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het glas van onze iPad is sterk beschadigd na een zware val... Heeft er iemand ervaring mee om dat zelf te vervangen? Het scherm van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Glas van iPad zelf vervangen
Het glas van onze iPad is sterk beschadigd na een zware val...
Heeft er iemand ervaring mee om dat zelf te vervangen? Het scherm van een laptop hebben we al een keertje zelf met succes vervangen. Zou het glas van een ipad veel moeilijker zijn? En waar hebben jullie dat glas aangekocht? Bedankt voor de tips! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi , ik weet niet waar jij woont maar op marktplaats staan genoeg mensen die ipad's doen repareren
|
|
|||
|
|||
Ja, ik weet het. Ik heb daar eigenlijk nog niet gekeken, omdat ik wel vermoed dat dat duurder zal zijn dan dat we het zelf doen. Maar ik ga straks eens kijken.
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Beech43; 06-10-12 om 00:42. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Front glas vervangen iPhone 4 ? | BigG | iPhone algemeen | 13 | 01-02-14 12:57 |
Iphone 3g, problemen na vervangen glas. | arjan123 | iPhone algemeen | 7 | 26-05-11 00:41 |
iPhone 3G Glas Vervangen - Barpa.com | Gamekings | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-11 17:43 |
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! | segers909 | iPhone algemeen | 23 | 14-02-11 04:07 |
ALLEEN Glas iphone vervangen ?? | dj_joske | iPhone algemeen | 9 | 09-05-09 23:34 |
|
|