Youtube filmpje kijken via Safari lukt soms niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Soms kan ik op mijn iPad 3 via Safari geen Youtube-filmpjes kijken. Er staat dan "deze video is niet beschikbaar op deze apparaat". Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube filmpje kijken via Safari lukt soms niet
Hallo,
Soms kan ik op mijn iPad 3 via Safari geen Youtube-filmpjes kijken. Er staat dan "deze video is niet beschikbaar op deze apparaat". Wat is het probleem en wat kan ik eraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand met advies of hulp?
|
|
|||
|
|||
Youtube
Hallo, ik heb dit probleem soms op mijn Imac, het helpt dan om een herstart te doen, misschien helpt het ook op je Ipad!
|
|
|||
|
|||
Harde reset bedoel je? Homeknop en aan- en uitknop tegelijk inhouden?
|
|
|||
|
|||
Nee, gewoon uitzetten en dan weer aan
|
|
|||
|
|||
Sommige filmpjes zijn in flash en die kunnen niet weergegeven worden op een iPad zonder vergaande ingrepen, maar volgens mij krijg je dan gewoon een wit scherm en geen mededeling, hoewel dat afhankelijk kan zijn van hoe de website gebouwd is (als het om een Youtubefilmpje gaat op een website van iemand). Het lijkt mij geen falen van de iPad of de iMac, maar als je toch wilt wachten of het filmpje het gaat doen kun je de zaak ook opnieuw opstarten, wat natuurlijk nooit kwaad kan als de computer lang aan staat.
|
|
|||
|
|||
Wanneer je na de app store gaat kan je ook youtube downloaden of foxtube is echt een aanrader kost 1,50 geloof ik.
Dan kan je muziek afspelen en ook gewoon een spel spellen of zo. |
|
||||
|
||||
Probeer dit nog eens. Meld je aan op YouTube via Safari en meld je aan voor de HTML5 test.
(YouTube - Broadcast Yourself.) |
|
|||
|
|||
Bij mij zijn er sommige en dan staat er inderdaad een melding dat die niet op een mobile kan worden afgespeeld .
|
|
|||
|
|||
Je kan niet alle filmpjes afspelen via iPhone
De meeste wel maar sommige weer niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn iPad uitgezet en daarna weer aan. Helaas geen verschil dan voorheen. Ik denk inderdaad ook dat het te maken heeft met flash. |
|
|||
|
|||
Ik heb TubeBox vandaag gratis kunnen downloaden.
Even proberen of die werkt. |
|
|||
|
|||
Ik heb net via Google chrome de bewuste you tube filmkes bekeken .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://itunes.apple.com/nl/app/jasm...554937050?mt=8 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: youtube filmpje voor jailbreak 5.0.1 | Sjorsieboy | Jailbreak | 2 | 31-12-11 23:39 |
Filmpje niet te zien in youtube? | apotheosis | Archief | 1 | 14-07-09 03:39 |
iPhone 1e gen.: Slide to unlock - youtube filmpje | stijnjasper | Unlock | 22 | 10-10-08 03:34 |
INstalleren vanaf installer lukt soms niet | McNRiQ | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-01-08 16:08 |
|
|