iPad 1 en update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Ipad 1 en keek bij instelleingen. Die zegt dat de Ipad met ios 5.1.1 up to date is. Hoe zit het dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 1 en update
Ik heb een Ipad 1 en keek bij instelleingen. Die zegt dat de Ipad met ios 5.1.1 up to date is. Hoe zit het dan met de IOS 6?
Hoeft dat niet/kan dat niet|? Heb hem gekregen en gebruik hem hoofdzakelijk om mee te lezen en af en toe internetten! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iOS 6 is helaas niet te installeren op de originele iPad. Je zal dus bij iOS 5.1.1 moeten bijven..
|
|
|||
|
|||
De ipad v mijn zoontje laadt bijna niet meer op. calibreren helpt niet helaas. Ik wil m daarom terugzetten van ios 5.1.1 naar een lagere versie.
Ik ben vast niet de 1e iemand. Kan iemand mij dat uitleggen of een bestaande link geven? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo nee, dan kan het niet.
|
|||
|
|||
Vreselijk. Niet dus.
Voor mijn eigen iPad geprobeerd Tinyumbrella t opladen wat ook niet lekker gaat. Ik lees wel verder op dit forum v andere tips. Bedankt v snelle reply |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 Update | teunis | iPad algemeen | 2 | 16-12-11 23:30 |
Update Ipad | Mikkey4 | iPad algemeen | 1 | 20-11-10 19:32 |
|
|