iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Livestreams voetbal bekijken? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/127675-livestreams-voetbal-bekijken.html)

dmi3 17-10-12 09:58

Livestreams voetbal bekijken?
 
Hoe kan ik op de iPad 3 naar livestreams bekijken? Aangezien er geen flashplayer aanwezig is, lukte het me dus gisteren niet. Dan sta je daar natuurlijk mooi met jouw iPad, terwijl A.......d gebruikers je staan uit te lachen....

Heb al gezocht op alternatieve browsers, ...
(Belgen hebben gelukkig maar gescoord toen ik thuis was hahaha)

123wouter 17-10-12 10:18

Flash player apps for iPad 3/iPad 2
Of je zou hem moeten jailbreaken

seba123a 17-10-12 10:53

je zou als je digitale tv van telenet of belgacom hebt die app kunnen downloaden en dan op je idevice live kijken

dmi3 17-10-12 11:16

Heb dus wel degelijk de Yelo app van Telenet staan. Helaas wou ik kijken op het werk door de iPad te koppelen aan mijn iPhone maar die heeft mobile viking. Nu speciaal voor een paar matchen Telenet gsm abo nemen is er toch wat over....

Heb nu Photon Flash player aangekocht, lukt wel maar een spelletje gelijk monsterworld of bubbel island op FB is niet echt soepel te noemen. Ook reeds iSwifter gedownload, maar kan daar zelfs geen internetadres ingeven, foutmelding.

123wouter 17-10-12 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dmi3 (Bericht 839075)
Heb dus wel degelijk de Yelo app van Telenet staan. Helaas wou ik kijken op het werk door de iPad te koppelen aan mijn iPhone maar die heeft mobile viking. Nu speciaal voor een paar matchen Telenet gsm abo nemen is er toch wat over....

Heb nu Photon Flash player aangekocht, lukt wel maar een spelletje gelijk monsterworld of bubbel island op FB is niet echt soepel te noemen. Ook reeds iSwifter gedownload, maar kan daar zelfs geen internetadres ingeven, foutmelding.

tja dan zou je moeten jailbreaken ik denk dat beter is.
want apple blokkert flash player en daarom ook geen goede alternatieve app's in de store want die laat apple er niet in.

XIII 17-10-12 12:19

En hoe gaat die jailbreak dan helpen?

123wouter 17-10-12 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 839098)
En hoe gaat die jailbreak dan helpen?

Geen idee maar dat moet toch wel te doen zijn lijkt me.

XIII 17-10-12 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 123wouter (Bericht 839197)
Geen idee maar dat moet toch wel te doen zijn lijkt me.

Nee, wat denk je dan te doen na die jailbreak?

rebelle 17-10-12 18:59

Ik heb daarnet sporza geopend via google chrome . Dan moeste ik klikken op m sporza , dus voor mobile .
En ik ,kon de video' bekijken .

123wouter 17-10-12 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rebelle (Bericht 839281)
Ik heb daarnet sporza geopend via google chrome . Dan moeste ik klikken op m sporza , dus voor mobile .
En ik ,kon de video' bekijken .

Ja dan gaat hij naar quick player ofzo daarmee kan je video's afspelen op ipad of iphone

rebelle 17-10-12 20:07

Ik weet dat google chrome een eigen plugin heeft van flash player maar weet niet echt of hij ook op de mobile versie zit.
Ik heb het net geprobeerd en het werkt niet . Sorry


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.