Livestreams voetbal bekijken? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik op de iPad 3 naar livestreams bekijken? Aangezien er geen flashplayer aanwezig is, lukte het me dus gisteren niet. Dan sta je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Livestreams voetbal bekijken?
Hoe kan ik op de iPad 3 naar livestreams bekijken? Aangezien er geen flashplayer aanwezig is, lukte het me dus gisteren niet. Dan sta je daar natuurlijk mooi met jouw iPad, terwijl A.......d gebruikers je staan uit te lachen....
Heb al gezocht op alternatieve browsers, ... (Belgen hebben gelukkig maar gescoord toen ik thuis was hahaha) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Flash player apps for iPad 3/iPad 2
Of je zou hem moeten jailbreaken |
|
|||
|
|||
je zou als je digitale tv van telenet of belgacom hebt die app kunnen downloaden en dan op je idevice live kijken
|
|
|||
|
|||
Heb dus wel degelijk de Yelo app van Telenet staan. Helaas wou ik kijken op het werk door de iPad te koppelen aan mijn iPhone maar die heeft mobile viking. Nu speciaal voor een paar matchen Telenet gsm abo nemen is er toch wat over....
Heb nu Photon Flash player aangekocht, lukt wel maar een spelletje gelijk monsterworld of bubbel island op FB is niet echt soepel te noemen. Ook reeds iSwifter gedownload, maar kan daar zelfs geen internetadres ingeven, foutmelding. |
|
|||
|
|||
Citaat:
want apple blokkert flash player en daarom ook geen goede alternatieve app's in de store want die laat apple er niet in. |
|
||||
|
||||
En hoe gaat die jailbreak dan helpen?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb daarnet sporza geopend via google chrome . Dan moeste ik klikken op m sporza , dus voor mobile .
En ik ,kon de video' bekijken . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat google chrome een eigen plugin heeft van flash player maar weet niet echt of hij ook op de mobile versie zit.
Ik heb het net geprobeerd en het werkt niet . Sorry |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voetbal International | DPM89 | iPad Apps | 2 | 29-04-12 16:03 |
Voetbal apps | Shava | iPhone Apps | 5 | 28-06-11 22:28 |
Voetbal | sjoeii | iPhone Apps | 5 | 30-09-08 12:56 |
|
|