iTunes vertikt filmpjes van uit iPhoto te sycr. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn I-tunes vertikt simpelweg filmpjes van uit Iphoto te sycroniseren. Dit is de eerste keer dat het probleem zich voordoet en ik heb het nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes vertikt filmpjes van uit iPhoto te sycr.
Mijn I-tunes vertikt simpelweg filmpjes van uit Iphoto te sycroniseren.
Dit is de eerste keer dat het probleem zich voordoet en ik heb het nu na de 7 keer opgegeven. Ik snap er geen bal meer van. Iemand een idee ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee , gewoon filmpjes die in Iphoto staan.
In dezelfde volgorde als dat ze zijn gemaakt. In het programma zelf staan ze wel en zijn ze af te draaien , alleen worden ze nu niet mee gesynced . |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het zal met het bestandsformaat te maken hebben.
De filmpjes die ook bij mij in iPhoto op de iMac staan zijn .mov bestanden. Wil je films bekijken op je iPhone daar heb ik .m4v bestanden voor nodig. Waarschijnlijk kan je de .mov bestanden wel converteren met Handbrake en je moet ze daarna importeren in iTunes om ze zo in je iPhone te krijgen. |
|
||||
|
||||
Je kunt ze ook in imovie converteren en exporteren naar iTunes.
|
|
|||
|
|||
tis al een tijdje terug dat je het vraagt, mocht je het nog niet hebben gevonden...
even aanvinken bij het tabblad foto's in iTunes voor je gaat synchen, dat je de video's er bij wil hebben... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Niet alle foto's uit iphoto worden gesynchroniseerd met iphone via itunes | RobinDeleener | iTunes | 3 | 11-12-12 13:54 |
Video's van iPhoto naar iTunes naar iPhone? | fedor07 | iTunes | 0 | 16-12-11 17:35 |
Album uit Iphoto op iphone zetten | jeanlemasn | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 01:29 |
Mac OS X: Iphoto keuze map verdwenen uit Itunes | maartensnijders | iTunes | 0 | 31-01-10 14:43 |
Video: iphoto synct filmpjes niet mee | jurben33 | Muziek, foto & video | 3 | 26-10-09 22:30 |
|
|