iPad mini GPS discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben info aanhet zoeken over ipad mini. Klopt het dat in de versie zonder internet geen gps zit?? Heb een ipod met carkit en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad mini GPS
Ben info aanhet zoeken over ipad mini. Klopt het dat in de versie zonder internet geen gps zit?? Heb een ipod met carkit en kan dus navigeren met tomtom pakket. Dacht eraan om nu over te stappen naar mini voor groter scherm, maar heb dan wel gps nodig of er moet een carkit komen met ingebouwde gps zoals voor de ipod. Weet iemand hier iets van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij alle vorige iOS devices had alleen het "Cellular" model GPS.
Apple legt toch gewoon op de productpagina uit dat dit nu weer zo is? Apple - iPad mini - Technical specifications
|
|||
|
|||
Volgens mij had ik op mijn 16 gb ipad 1 Wi-Fi gewoon gps! Het viel mij ook op dat op de ipad mini gps alleen icm met data versie is?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of er een carkit komt om ook te kunnen navigeren in de auto. Heb deze van tomtom voor de ipod met ingebouwde gps. Wel een gemis want alle andere mini tablets hebben wel gps en ook nog een stuk goedkoper. Blijf dit een nadeel van de apple producten vinden. Heb je alsnog een tomtom nodig.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|