Bijlage toevoegen aan mail met bijlage discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een mail met een bijlage, hoe kan ik een extra bijlage toevoegen en de mail doorsturen. Bvd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bijlage toevoegen aan mail met bijlage
Ik heb een mail met een bijlage, hoe kan ik een extra bijlage toevoegen en de mail doorsturen. Bvd
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je een mail zonder bijlage hebt, hoe wil je daar een bijlage aan toevoegen ?
|
|
|||
|
|||
Bijlage bij e-mail:
Niet te geloven dat dit niet kan met een iPad air. Geen mogelijkheid om bijlage in te sluiten. Ik heb het dus niet over een foto, maar b.v. een contactpersoon, bestand, o.i.d. Kan iemand mij vertellen waarom de ontwikkelaars van iPad zo irritant eigenwijs zijn?
Met groet, Jaques. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wellicht moet je even irritant eigenwijs zijn om dat te kunnen. |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk moest hij even iets kwijt en gaat daarom als eerste bericht hier op het forum een posting uit 2012 ophalen.
Maargoed hij is een iOS9 beta tester, dus deze zware onoverkomelijkheid heeft hij vast ook al aan het iOS development team doorgegeven. |
|
|||
|
|||
Dank voor reactie. Het doorsturen is het probleem niet, maar het 'aanhangen'.........
Met groet, JacquesRo |
|
|||
|
|||
Elke file opgeslagen in b.v. Goodreader kun je mailen. Alleen vanuit Mail kun je alleen vanuit Foto's iets direkt "aanhangen".
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bijlage toevoegen in mail | Ro2012 | iCloud | 4 | 26-06-12 14:08 |
bijlage toevoegen aan e-mail | jajaohnee | iPhone algemeen | 7 | 04-03-11 20:20 |
Doorsturen mail+bijlage maakt bijlage onleesbaar (exchange) | Fastbits | iPhone algemeen | 0 | 01-04-09 21:25 |
bijlage in mail | masta78 | Archief | 2 | 24-11-08 21:33 |
bijlage toevoegen in mail | stefaaaan | iPhone algemeen | 1 | 06-10-08 21:09 |
|
|