Zoekfunctie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de volgende vraag Wanneer ik de functie zoek op de iPad gebruik, staan hier alle oude Emails genoemd terwijl ik deze wel allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoekfunctie
Ik heb de volgende vraag
Wanneer ik de functie zoek op de iPad gebruik, staan hier alle oude Emails genoemd terwijl ik deze wel allemaal verwijderd heb! Als ik dan op de naam klik van een betreffende mail, opent hij email programma maar de betreffende mail (deze is al verwijderd) Heeft de iPad deze toch ergens opgeslagen, chache geheugen? Hoe kan ik deze verwijderen? Ergens zal dit dus ten koste gaan van mijn opslag capaciteit Graag jullie reactie Cyril |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als een e-mail of bericht verwijderd wordt het alleen gemarkeerd om te verwijderen. Spotlight kan die e-mails en berichten nog vinden omdat deze niet echt verwijderd zijn.
Het fysiek verwijderen zou moeten gebeuren tijdens de volgende synchronisatie/backup met iTunes. Probeer dat eens. |
|
|||
|
|||
Zoekfunctie
na synchronisatie nog steeds geen veranderingen
Andere mogelijkheden? |
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande draad. Ik heb eens een experiment gedaan en dan werkte toen bij mij wel:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ht-wissen.html |
|
|||
|
|||
Spotlight
Super, die snelle reacties.Harde reset ....... zoals ik link genoemd heb ik meerdere keren geprobeerd, maar werkt niet.
Andere oplossingen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ziggo account
|
|
|||
|
|||
ik heb dit probleem met de iphone5 al mijn berichten blijven er in staan ook na het verwijderen iemand al oplossing voor
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zoekfunctie | worldinmove | iPad algemeen | 4 | 03-02-11 17:54 |
zoekfunctie | saules58 | iPhone algemeen | 3 | 28-10-08 16:08 |
|
|