Ipad onvindbaar in netwerk. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Lezers, ik heb een thuisnetwerk met een Cisko modem/router als toegangspunt. Daar hangt een netwerkje onder met een bedrade laptop rn draadloos m 'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad onvindbaar in netwerk.
Hallo Lezers, ik heb een thuisnetwerk met een Cisko modem/router als toegangspunt. Daar hangt een netwerkje onder met een bedrade laptop rn draadloos m 'n Ipad en nog een pc. Nu zie ik bij het netwerk op m'n laptop de Ipad niet en de rest wel. Iemand een idee? Bvd RJZ
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iPad werkt op iOS en dat is een UNIX besturingssysteem. Windows computers zien geen UNIX computers tenzij deze NetBIOS broadcasts verzenden. Een iPad doet dat standaard niet.
|
|
|||
|
|||
Ik vergat te melden dat ik op alle apparaten Twonky mediastreamer heb geinstalleerd, maar ik begrijp dat dat dus geen oplossing is. RJZ
|
|
|||
|
|||
Er zijn wel apps die zelf NetBIOS broadcasts versturen, dat zijn meestal file sharing apps. Of die Twonky app dat ook doet weet ik niet, ik ken dat ding zelfs niet.
Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad netwerk browsen | Leonk | iPad algemeen | 11 | 30-07-12 15:26 |
Ipad op LAN netwerk | jotukker | iPad algemeen | 11 | 12-09-11 11:27 |
Traag netwerk op ipad, | winter200 | iPad algemeen | 3 | 13-02-11 09:40 |
iPad/Netwerk/SnelStart | StefV | iPad algemeen | 2 | 03-11-10 13:57 |
draadloos netwerk onvindbaar | litmanen10 | Wi-Fi | 5 | 31-03-10 18:37 |
|
|