Iphone Backup Extractor discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn beperkingcode van de Ipad kwijt cq vergeten. Nu lees ik dat ik de Iphone backup extractor app moet hebben om er achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Backup Extractor
Ik ben mijn beperkingcode van de Ipad kwijt cq vergeten.
Nu lees ik dat ik de Iphone backup extractor app moet hebben om er achter te komen wat de code is. Helaas wil Safari deze app of wat dan ook niet vrij geven. Ik heb de extractor nu op mn windows pc staan.Maar hoe nu verder? Ik ben een leek dus graag een stappenplan aub.die ik begrijpen kan. Ik ben al met Itunes bezig geweest,maar geen id hoe ik de extractor van mn pc naar mn Ipad kan overbrengen. Bijv.dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er loopt al een draadje over dit thema, kijk daar eens: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...phone-5-a.html |
|
|||
|
|||
Ok Timosha,hoe kom ik er dan achter wat mn bepekingscode was?
Op dit forum stond ergens dat het met die extractor kon achterhalen. Aangezien Safari op mn Ipad het bestand niet binnen kan of wil halen heb ik geen opties meer om mn ww. terug te vinden in de backup. Hoe nu verder? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup van icloud downloaden om met extractor te openen | froodje | iCloud | 2 | 29-09-12 22:33 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
|
|