Hoe kan ik zien welke iPad ik heb? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een ipad4 gekocht. Keurig bij Mediamarkt, met bon enzo, maar ik kan nergens op het apparaat of in het menu instellingen zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zien welke iPad ik heb?
Hoi,
ik heb een ipad4 gekocht. Keurig bij Mediamarkt, met bon enzo, maar ik kan nergens op het apparaat of in het menu instellingen zien dat het werkelijk een 4 is. Als ik hem aan itunes hang, zie ik het ook niet. Weet iemand hoe ik dat kan zien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aan het model (nummer) bij Instellingen | Algemeen | Info.
|
|||
|
|||
Wat moet ik daar dan zien dat "ipad 4" betekent?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2012 om 16:55 ---------- Heb natuurlijk wel de lighting adapter btw.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Serienummer op de chipmunk website invoeren, kun je zelfs zien welke week en in welke fabriek hij geproduceerd is
|
|
|||
|
|||
Heb het gevonden; achterop staat een serienummer dat verwijst naar het type.
tnx. |
|
|||
|
|||
Je kunt het model eens nakijken...
Hieronder heb ik een link geplaatst die je waarschijnlijk wel kan helpen Identifying iPad models |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik mag hopen dat na bijna 2 jaar het type iPad wel bekend is of niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: hoe kan ik zien hoveel mb ik in itunes op mijn pc heb staan (widows 7 pc) help aub | Andre appel | Muziek, foto & video | 3 | 11-09-13 13:10 |
Hoe kan ik zien of ik de laatste versie software op mijn Atv2 heb ? | ptje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 12-11-12 22:11 |
hoe kan ik zien welke simlock ik heb ? | yusufbozkurt | iPhone algemeen | 12 | 29-10-11 23:35 |
Hoe kan ik zien welke iPhone ik nou heb? | xEVAx | iPhone algemeen | 3 | 14-08-10 19:19 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
|
|