//

iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika

iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple vrienden, Ik heb een vraagje waarvan ik nog niet direct iets heb over kunnen vinden op het forum. Ik ga met kerstmis naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-12, 15:19
jerryc jerryc is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika

Beste Apple vrienden,

Ik heb een vraagje waarvan ik nog niet direct iets heb over kunnen vinden op het forum.
Ik ga met kerstmis naar New-York en ben dan van zin om mij toch een ipad aan te schaffen, naar verluid is dat goedkoper daar.
Ik zou het liefst ééntje kopen met Wi-Fi en simkaart.(iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g)
Zoals ik heb kunnen lezen hier gaf het vorige model met simkaart geen problemen om hier in Europa (België) te gebruiken. (heb ik goed gelezen??)
Nu is de vraag is dit ook zo met het nieuwste model ipad 4.
Ik begrijp van op de site van appel dat dit geen probleem is aangezien er staat. (When you travel internationally, you can use a micro-SIM card from a local carrier)
Op de site van Appel zie ik ook 2 verschillende product nummers welke van de 2 moet men eigelijk kopen de A1459 of de A1460.
En moet men in de USA ook steeds een verplicht abonemment nemen of kan ik ook ééntje kopen zonder abo of met een pre-paid, of is er andere manier om dit ginder aan te pakken in de appel store?
Voor de rest weet ik dat er een andere accu adapter bij zit en dat je hem ginder reeds best installeert en uit de doos meebrengt om geen problemen te hebben bij de douane. Ik zoek dan ook al direct een simkaart van hier mee te nemen.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen en mij meer zicht geven op alles.
vriendelijke groeten,
jerry
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-12, 15:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in het onderstaande forum. Ik denk dat de meeste van jouw vragen daar al beantwoord zijn:

Koopinformatie USA forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
  #3  
Oud 25-11-12, 15:38
jerryc jerryc is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

Bedankt, daar heb ik over gekeken, maar voor zo als ik op eerste zich kan zien staat er nog niets van de laatste nieuwe.
  #4  
Oud 25-11-12, 17:23
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

AUB verder gaan in het getipte forum, dat specifiek voor dit soort vragen bedoeld is.

// Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met Retina-display China of Amerika. sbangma iPad algemeen 2 14-11-12 10:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.