Ios 6 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds de upgrade naar IOS6 kan ik geen eigen gemaakte nieuwe YouTube video's meer bekijken..die blijven wel staan en ik krijg de melding : "de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 6
sinds de upgrade naar IOS6 kan ik geen eigen gemaakte nieuwe YouTube video's meer bekijken..die blijven wel staan en ik krijg de melding : "de inhoudseigenaar heeft een video niet beschikbaar gesteld op mobiele apparaten"..Hoe kan ik deze geüploade video's verwijderen uit YouTube Feed en Video's ? Als ik ze via Itunes bij de Films plaats marcheren ze wel..maar ik wil die weg uit YouTube Feed en/of Video's..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|