iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ipad snel leeg, gebruik hoog snachts (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/130638-ipad-snel-leeg-gebruik-hoog-snachts.html)

Mug 30-11-12 13:23

Ipad snel leeg, gebruik hoog snachts
 
Hallo!

Mijn vriendin heeft een ipad, en is eigenlijk sinds de ios 6 update sneller leeg dan normaal..

ik dacht dat het wel meeviel, maar toch niet..

nu hadden we hem helemaal opgeladen voordat we naar bed gingen, en heeft ze m niet meer gebruikt..

smorgens was hij 56%, en bij algemeen > gebruik was gebruik bijv 8 uur en standby 9 uur.. terwijl ze m niet heeft gebruikt, en alle apps had afgesloten..

weet iemand wat de ipad dus toch allemaal doet? mijn iphone (5) heeft na een nacht amper 2 procent, soms zelfs nog gewoon 100...

Bedankt!

rubbererobbie 30-11-12 13:28

ipad is met 3G?

gr.

Mug 30-11-12 13:57

Nee, alleen Wi-Fi

rubbererobbie 30-11-12 14:05

hoe oud is de ipad (ivm garantie)? altijd tot 100% geladen? en originele lader ?

geen programma's open staan (2x home button)

rebelle 30-11-12 15:49

Ik heb ook een paar keer gehad dat hij na het opladen niet meer in standby stand kwam en dus verbruikte .
Ik hou nu in de gat waarom . Ik denk dat mijn cover ergens faalde , maar zeker weet ik het nog niet .
Kijk eens wat hij zegt bij verbruik , standby en gebruik . Als de gebruik stand gelijk is aan de standby en je hebt er nog niet op gewerkt ligt het daar fout , en dan natuurlijk naargelang er programma' s open staan is het verbruik hoger of lager

Mug 30-11-12 19:11

Ze heeft geen originele oplader, maar voor IOS6 ook al niet en toen hield de ipad het wel een aantal dagen vol..

Rebelle, de tijden verschillen ong. 1 uur, dus bijv 9 uur standby dan geeft hij 8 uur gebruik aan, (terwijl dat dus niet zo is)...

alle apps indd via 2x homebutton afgesloten.. :(

Beech43 30-11-12 19:53

Dit allemaal toegepast ?
En hoe oud is de iPad en welke lader wordt gebruikt (vermogen is belangrijk) ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 november 2012 om 20:09 ----------

Gebruik deze app eens.

Mug 01-12-12 00:53

Thanks! en ja, zoveel mogelijk wel.. ze heeft maar 1 emailaccount, en brightness staat halverwege ongeveer.. is een ipad 2, is van vlak na de release, geen garantie meer.. (USA ipad gekocht, van iemand uit NL, maar dan heb je maar 1 jaar).

Ik zal de app er eens opzetten!

Oplader is 2,5A 2x5v? (er staan nogal wat cijfers op)

rebelle 01-12-12 07:57

1 Bijlage(n)
Mijn Ipad 2 is dus van juli 2012 , en sinds dinsdagnacht komt die niet meer in standby . En verbruikt hij dus ook ' nachts . Ik weet dat ik hem dinsdagavond hadz opgeladen en dinsdagmorgen zag ik dat de barrteij verminderd was , ik keek het berbruik na en zag standby tijd gelijk aan verbruik . Ik dacht een toeval , maar het blijft . Ik zoek nu verder naar de mogelijke oorzaak .

rebelle 01-12-12 08:05

1 Bijlage(n)
Bijlage 13470

Het scherm wordt zwart ik hoor het klikje maar blijkbaar gaat hij niet in standby

S¡mon 01-12-12 22:01

Reboot je iPad eens een keer (volledig uitzetten en aanzetten).

Tweede oplossing:

- Zet iCloud uit
- Verwijder je e-mail account

Zet je iPad volledig uit en daarna weer aan.

- Zet iCloud opnieuw aan
- Stel je e-mail account opnieuw in

- Klaar.

rebelle 02-12-12 09:11

Ik heb mijn Ipad eveneens verscheidene keren volledig uitgezet en terug aangezet .
Ik heb ook gewoon de instellingen eens veranderd qua tijd en dan coverslot . Maar het blijft hetzelfde .
Hij wordt zwart , ik moet ontgrendelen ,maar de tijd die aangeduid wordt bij standby en gevruik blijft gelijk .
Buiten gisteren dan opeens een uur verschil , het os bizar .
Ik ga nu eens het berbruik in de gaten houden .
Alvast bedankt .ik hou jullie op de hoogte van eventuele veranderingen .

rebelle 02-12-12 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 857723)
Reboot je iPad eens een keer (volledig uitzetten en aanzetten).

Tweede oplossing:

- Zet iCloud uit
- Verwijder je e-mail account

Zet je iPad volledig uit en daarna weer aan.

- Zet iCloud opnieuw aan
- Stel je e-mail account opnieuw in

- Klaar.

Moet ik mijn icloud account berwijderen ? En dan terug aanmaken of gewoon het icloud email adres ?

rebelle 05-12-12 17:46

Niet te geloven , vandaag is alles weer normaal .
Ik had al alles geprobeerd , maar de foute melding van gebruik bleef .
En nu zonder aan iets te komen werkt het terug normaal.

reinier103 27-12-12 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 857506)
Dit allemaal toegepast ?
En hoe oud is de iPad en welke lader wordt gebruikt (vermogen is belangrijk) ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 november 2012 om 20:09 ----------

Gebruik deze app eens.

Werkt die app ook echt, ik bedoel dat niet m'n iPad batterij straks naar de knoppen gaat :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.