Ipad snel leeg, gebruik hoog snachts discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Mijn vriendin heeft een ipad, en is eigenlijk sinds de ios 6 update sneller leeg dan normaal.. ik dacht dat het wel meeviel, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad snel leeg, gebruik hoog snachts
Hallo!
Mijn vriendin heeft een ipad, en is eigenlijk sinds de ios 6 update sneller leeg dan normaal.. ik dacht dat het wel meeviel, maar toch niet.. nu hadden we hem helemaal opgeladen voordat we naar bed gingen, en heeft ze m niet meer gebruikt.. smorgens was hij 56%, en bij algemeen > gebruik was gebruik bijv 8 uur en standby 9 uur.. terwijl ze m niet heeft gebruikt, en alle apps had afgesloten.. weet iemand wat de ipad dus toch allemaal doet? mijn iphone (5) heeft na een nacht amper 2 procent, soms zelfs nog gewoon 100... Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ipad is met 3G?
gr. |
|
|||
|
|||
Nee, alleen Wi-Fi
|
|
||||
|
||||
hoe oud is de ipad (ivm garantie)? altijd tot 100% geladen? en originele lader ?
geen programma's open staan (2x home button) |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een paar keer gehad dat hij na het opladen niet meer in standby stand kwam en dus verbruikte .
Ik hou nu in de gat waarom . Ik denk dat mijn cover ergens faalde , maar zeker weet ik het nog niet . Kijk eens wat hij zegt bij verbruik , standby en gebruik . Als de gebruik stand gelijk is aan de standby en je hebt er nog niet op gewerkt ligt het daar fout , en dan natuurlijk naargelang er programma' s open staan is het verbruik hoger of lager |
|
|||
|
|||
Ze heeft geen originele oplader, maar voor IOS6 ook al niet en toen hield de ipad het wel een aantal dagen vol..
Rebelle, de tijden verschillen ong. 1 uur, dus bijv 9 uur standby dan geeft hij 8 uur gebruik aan, (terwijl dat dus niet zo is)... alle apps indd via 2x homebutton afgesloten.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks! en ja, zoveel mogelijk wel.. ze heeft maar 1 emailaccount, en brightness staat halverwege ongeveer.. is een ipad 2, is van vlak na de release, geen garantie meer.. (USA ipad gekocht, van iemand uit NL, maar dan heb je maar 1 jaar).
Ik zal de app er eens opzetten! Oplader is 2,5A 2x5v? (er staan nogal wat cijfers op) |
|
|||
|
|||
Mijn Ipad 2 is dus van juli 2012 , en sinds dinsdagnacht komt die niet meer in standby . En verbruikt hij dus ook ' nachts . Ik weet dat ik hem dinsdagavond hadz opgeladen en dinsdagmorgen zag ik dat de barrteij verminderd was , ik keek het berbruik na en zag standby tijd gelijk aan verbruik . Ik dacht een toeval , maar het blijft . Ik zoek nu verder naar de mogelijke oorzaak .
Laatst gewijzigd door rebelle; 01-12-12 om 13:16. |
|
|||
|
|||
Reboot je iPad eens een keer (volledig uitzetten en aanzetten).
Tweede oplossing: - Zet iCloud uit - Verwijder je e-mail account Zet je iPad volledig uit en daarna weer aan. - Zet iCloud opnieuw aan - Stel je e-mail account opnieuw in - Klaar. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Ipad eveneens verscheidene keren volledig uitgezet en terug aangezet .
Ik heb ook gewoon de instellingen eens veranderd qua tijd en dan coverslot . Maar het blijft hetzelfde . Hij wordt zwart , ik moet ontgrendelen ,maar de tijd die aangeduid wordt bij standby en gevruik blijft gelijk . Buiten gisteren dan opeens een uur verschil , het os bizar . Ik ga nu eens het berbruik in de gaten houden . Alvast bedankt .ik hou jullie op de hoogte van eventuele veranderingen . |
|
|||
|
|||
Moet ik mijn icloud account berwijderen ? En dan terug aanmaken of gewoon het icloud email adres ?
|
|
|||
|
|||
Niet te geloven , vandaag is alles weer normaal .
Ik had al alles geprobeerd , maar de foute melding van gebruik bleef . En nu zonder aan iets te komen werkt het terug normaal. |
|
|||
|
|||
Werkt die app ook echt, ik bedoel dat niet m'n iPad batterij straks naar de knoppen gaat
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad heel snel leeg na update | llooll | iPad algemeen | 4 | 01-11-12 16:33 |
Accu ipad 3 snel leeg met ios 6 | Nicap | iPad algemeen | 1 | 19-10-12 22:16 |
I phone snel leeg tijd gebruik & standby lopen synchroon | Thermo | iPhone algemeen | 0 | 11-08-11 14:58 |
ipad snel leeg | copyfile | iPad algemeen | 1 | 20-02-11 20:40 |
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! | Sebastiaan | iPhone algemeen | 52 | 01-01-11 00:22 |
|
|