I phone snel leeg tijd gebruik & standby lopen synchroon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Middag sinds een paar weken telefoon in gebruik werkt goed alleen batterij gaat sinds maandag binnen 8 uur leeg zonder dat ik hem veel gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I phone snel leeg tijd gebruik & standby lopen synchroon
Middag sinds een paar weken telefoon in gebruik werkt goed alleen batterij gaat sinds maandag binnen 8 uur leeg zonder dat ik hem veel gebruik op een enkel gesprek na dan.
zag vanmorgen bij algemeen en dan gebruik dat de tijd gebruik en stand by hetzelfde is ?? terwijl ik sinds gisteren avond hem niet meer had gebruikt en dit was eerst niet weet iemand hoe dit kan ??? Laatst gewijzigd door Thermo; 11-08-11 om 17:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: niet synchroon lopen van speler itunes | scooby9 | Muziek, foto & video | 8 | 19-12-10 14:36 |
niet synchroon lopen van speler itunes | scooby9 | iTunes | 0 | 18-12-10 13:20 |
Gebruik en standby tijd | sabe | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 21:25 |
Batterij gebruik & standby | Undertaxxx | iPhone algemeen | 29 | 05-10-08 14:59 |
|
|