//

ipad batterij kapot

ipad batterij kapot discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi hoi.. de eerste keer dat ik hier een bericht plaats.. het gaat over mijn ipad2 deze is 1 jaar oud en prima in orde.. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-12, 21:41
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard ipad batterij kapot

hoi hoi.. de eerste keer dat ik hier een bericht plaats.. het gaat over mijn ipad2
deze is 1 jaar oud en prima in orde.. echter zaterdagavond wad de batterij bijna leeg... vergeten opte laden die nacht en zaterdagavond vertrokken naar het lief. nu zondagavond kwam ik terug en was ze leeg en de ipad was uitgevallen.. nu lade ik hem op en het symbool met een rood streepje en een bliksem kwam er op dus aan het opladen... mar hij laade niet op.. een nacht laden en nog steeds dat symbool.. kan een batterij van de ene op de andere dag plots stuk geraken van een ipad?? enfin geen drama want gewoon bij de apple reseller hier in mijn stad (lier) binnengedaan om te laten maken (omruilen) onder garantie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 scherm kapot! joppe iPad algemeen 10 12-10-12 23:50
iPad 2 glas kapot Thijs22 iPad algemeen 2 14-02-12 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.