WiFi sync tussen IPAD3 en ITUNES opeens niet meer werkend discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb tot voor kort geleden met succes wifi sync tussen ipad3 en comp (w7/32) gehad. Van d'een op de andere dag werkt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi sync tussen IPAD3 en ITUNES opeens niet meer werkend
Hoi,
Ik heb tot voor kort geleden met succes Wi-Fi sync tussen ipad3 en comp (w7/32) gehad. Van d'een op de andere dag werkt het niet meer. Wi-Fi aan/uit/aan op ipad3 helpt niet, uit- en weer aanvinken in itunes helpt niet. Iemand enig idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand?
heb hetzelfde probleem... |
|
||||
|
||||
Ja ik.
Ik kan me er echter niet meer druk om maken, ik hang m maar geduldig aan de USB kabel..... Maar daar heb jij natuurlijk niks aan |
|
|||
|
|||
niemand met oplossing???
|
|
|||
|
|||
Router een keer resetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Syncen via Wi-Fi een keer uitzetten in iTunes, een handmatige backup maken, controleren dat deze ook in iTunes vermeld wordt, met de rechter muisknop aankopen op deze iPad over zetten. Als dat allemaal gebeurd is syncen via Wi-Fi weer aanvinken. Op synchroniseren klikken en op de iPad klikken op synchroniseer nu, waarbij de iPad met de juiste oplader is verbonden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes pakt muziek opeens niet meer. | -Nora- | iTunes | 2 | 17-10-09 22:50 |
email ophalen via Wi-Fi werkt - opeens - niet meer | duffer | iTunes | 1 | 21-09-08 10:26 |
Wi-Fi werkt opeens niet meer | Wichert | Wi-Fi | 15 | 14-02-08 13:42 |
sync tussen iphone en itunes | BertvanHorck | iTunes | 3 | 15-11-07 15:29 |
Mac OS X: Sommige iTunes werken opeens niet meer | Rosa | iTunes | 8 | 13-10-07 13:10 |
|
|