toetsenbord aanpassen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum, Ik wil op de iPad mijn balans gaan invullen met een excel sheet. Nu gebruik ik om in te vullen alleen maar cijfers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toetsenbord aanpassen
Beste forum,
Ik wil op de iPad mijn balans gaan invullen met een excel sheet. Nu gebruik ik om in te vullen alleen maar cijfers hiervoor. Als dat u wil doen moet ik steeds bij elke cel die ik invul eerst op de "123" knop drukken om bij de cijfers te komen. Dat is op zich geen ramp maar het zou makkelijker zijn als ik dat niet hoef te doen. Is er een manier om het toetsen bord aan te passen zodat ik gelijk de cijfers zie?? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook benieuwd naar of dat mogelijk is? net als Caps lock.
|
||||
|
||||
De programmeur van de App zou dat moeten regelen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtone aanpassen | Gribling | Ringtones en Wallpapers | 4 | 04-07-11 19:43 |
Toetsenbord volume aanpassen? | erwinKrol | iPhone algemeen | 0 | 28-08-09 23:55 |
Toetsenbord iPhone aanpassen | fvdn | iPhone algemeen | 1 | 28-08-09 12:30 |
Toetsenbord Aanpassen? (zwarte toetsen ipv wit) ?? | Essential | iPhone algemeen | 5 | 04-03-08 22:53 |
|
|