//

down loaden van een document in een email

down loaden van een document in een email discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) best forum, ik heb een document geschreven in een email en nog niet verzonden. voor de zekerheid heb ik dit document willen copieren naar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-12-12, 13:03
everard everard is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard down loaden van een document in een email

best forum,

ik heb een document geschreven in een email en nog niet verzonden. voor de zekerheid heb ik dit document willen copieren naar een ander doc, in dit geval naar de app notifies.

ik heb het doc in blok gezet, en wellicht per ongeluk een toets aangeraakt, misschien pijltje naar links met kruisje???

het doc verdween van mijn scherm. echter ik heb het later weer teruggevonden in een email met nog een stukje bestaande tekst en de bloktekst wellicht als bijlage in gearceerd vakje met de mededeling: bericht niet geheel gedownload, 7,4 Ko resterend.

dus dacht, ah ja gelukkig niet verloren... echter als ik op het gearceerde blokje druk om te downloaden "licht" het blokje op, gaat het radertje even draaien maar stopt dan weer zonder iets gedownload te hebben. ook bij menig herhaalpoging geen succes.

het doc is 4 dagen week voor mij dus erg belangrijk, vraag: is er een andere manier op het doc op te halen??

ook is het urgent daar ik het de week moet presenteren. DUS HEPL!!!!

alvast bedankt en een goede fles wijn voor diegene die het oplost..

groeten

everard geurtsen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-12, 13:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door everard Bekijk bericht
ik heb een document geschreven in een email en nog niet verzonden. voor de zekerheid heb ik dit document willen copieren naar een ander doc, in dit geval naar de app notifies.
Ik ben niet zeker of ik het hele verhaal goed begrijp. Ik weet ook niet welke mail service je gebruikt.

Als je bijvoorbeeld iCloud mail gebruikt is er een mailbox "Drafts" waar alle mails in staan waar nog aan gewerkt wordt en die nog niet verzonden zijn.
  #3  
Oud 23-12-12, 13:49
everard everard is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard

Hallo A

bedankt voor de snelle reactie , maar we zijn er nog niet uit,,,,,,,,
ik heb gewoon een nieuwe email willen aanmaken die ik dan eerst aan mezelf richt om te voorkomen dat hij er per ongeluk uitgaat.
ik gebruik geen icloud. in mijn "drafts" als wel "alle berichten" komt de mail ook herhaaldelijk voor daar ik er steeds aangewerkt heb en het magische apparaat telkens een nieuwe aanmaakt na toevoegingen. al deze mails geven aan dat er een bijlage bestaat,ik denk dat mijn rapport in een bijlage zit, die "vraagt" om gedownload te worden maar dat lukt dus niet. hij gaat wel "ratelen" maar stopt dan steeds. ik heb de mail al door gestuurd naar mijn pc om te zien of ik hem daar kan openen, maar daarverschijnt hij niet.
wederom bedankt, Gr. everard
  #4  
Oud 23-12-12, 13:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Zoals timosha ook al vroeg: welke mail service/provider heb je gebruikt?

En met welke App op welk apparaat heb je aan de mail gewerkt? En aan de bijlage?

Wat ben je nou kwijt? De tekst in de mail? De bijlage?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 23-12-12, 14:12
everard everard is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard

hallo t

ik werk via gmail als je dat bedoelt, maar de mail is nooit verstuurd geweest en stond nog gewoon op mijn ipad.
ik werk dus op mijn ipad
in de email app
de bijlage is het oorspronkelijk email bericht, dat na het "ín blok zetten'" om te copieren van mijn scherm verdween maar is later als bijlage verschenen in dezelfde mail met een stukje resterende tekst.
althans de mail geeft aan dat er een bijlage bij zit, ik denk dat dit mijn doc is. het vakje vraagt "downloaden" druk ik er op dan gaat het radertje wel even draaien om daarna te stoppen zonder iets gedownload te hebben ook na herhaling

gr e.
  #6  
Oud 23-12-12, 14:16
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Een paar vragen om je probleem helder te krijgen:
Wat bedoel je met "ik heb het doc in blok gezet, en wellicht per ongeluk een toets aangeraakt, misschien pijltje naar links met kruisje???" ?
Pijltje naar links met kruisje ?
Zoals hiervoor ook al gevraagd: waarin zat je te werken ?
Je kunt deze vragen negeren, tenzij je er nog iets zinnigs aan wilt toevoegen, mijn bericht kruiste jouw vorige antwoord.
  #7  
Oud 23-12-12, 14:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Wat valt er dan te downloaden als alles nog lokaal staat? (dat is toch raar?)
  #8  
Oud 23-12-12, 14:48
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Met welke programma's werk je?
Je verhaal is een beetje onsamenhangend.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #9  
Oud 23-12-12, 18:35
everard everard is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Een paar vragen om je probleem helder te krijgen:
Wat bedoel je met "ik heb het doc in blok gezet, en wellicht per ongeluk een toets aangeraakt, misschien pijltje naar links met kruisje???" ?
Pijltje naar links met kruisje ?
Zoals hiervoor ook al gevraagd: waarin zat je te werken ?
Je kunt deze vragen negeren, tenzij je er nog iets zinnigs aan wilt toevoegen, mijn bericht kruiste jouw vorige antwoord.
antwoord
met in blok zetten bedoel ik in dit geval een tekst arceren om bvb te deleten of lettertype te veranderen zoals in "word" in dit geval ging het om de tekst te copieren en elders te saven.
ik denk dat ik de toets, pijltjes/kruisje rechts bovenin op mijn iPad heb aangeraakt.

ik werkte in een nieuw gecreëerd email op mijn iPad

Gr. everard

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 december 2012 om 18:58 ----------

wellicht ben ik niet duidelijk, sorry, ik zit in een te versturen email, met als bijlage een door mij gecreëerd bericht, dit geeft mijn emailbericht onderaan, aan. rechthoekje met boodschap te downloaden bericht, 7,4 Ko of zo iets. ik denk dus dat dat mijn rapport is. als je normaal gesproken op dit rechthoekje drukt kun die bijlagen visualiseren. als ik dus op het rechthoekje druk, gaat er her bekende iPad radertje draaien, maar het bericht wordt niet zichtbaar.

voor de goede orde , het is dus geem email/internet probleem. het bericht moet gewoon in mijn mail staan als bijlage..

hoop dat het een beetje duidelijk is.

bedankt everard

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 december 2012 om 19:00 ----------

ik denk ook niet dat het een kwestie van downloaden is van het net, maar simpel het openen van de bijlage in mijn emailbericht. en dat lukt niet!
Gr. everard
  #10  
Oud 23-12-12, 22:20
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je zou de Gmail app eens kunnen afsluiten (dubbelklikken op de homeknop en onderin Gmail aanraken tot deze gaat wiebelen). Daarna app weer opstarten.
  #11  
Oud 23-12-12, 22:30
everard everard is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard

geprobeerd, helaas! dank e
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eén numbers document synct niet met iCloud. Ewoud Kuijt iCloud 4 19-12-12 22:12
openen van bijlage (word-document) bij een mailbericht christiaan62 iPad algemeen 2 19-06-12 15:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:07.