Email weigering
Ondanks dat ik m'n email account heb geconfigureerd volgens de Online(provider) handleiding krijg ik de melding "pop server" reageert niet. De helpdesk van Online zegt me niet te kunnen helpen omdat zij iPad niet ondersteunen. Wat te doen om dit op te lossen.
|
Citaat:
Door hier eerst al je instellingen te gaan vermelden, dan kunnen we zien of je misschien niet iets goed hebt ingevuld. |
@ Leonberger,
probeer het volgende: 01) inloggen via de webmail 02) gebruik je Outlook? via de computer >> iTunes >> synchroniseren (instellen) zodat je jouw e-mail op de iPad kan beheren. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat hier bedoeld wordt in de service, want mijn iPhone werkt prima met Online. |
Er zal wel ergens "iets" niet goed staan, nu de vraag wat?
|
Hier hebben we ook al zo'n discussie gehad. Resultaat ? Geen idee:mad:
|
Ik heb exact hetzekfde probleem , Van lles gedaan en gebeld, maar probleem betsaat nog steeds.
|
Je moet voor IMAP kiezen.
Lees verder. |
mailprobleem
In heb niet Online als provider , maar KPN, die werkt toch niet met Imap?
|
Je zei, dat je hetzelfde probleem had, en het gaat hier over emailprobleem bij Online.
|
Ik werk met pop en met Online.
Nu is het wel zo dat ik een oude klant ben vanuit het Wanadoo tijdperk. Of dat verschil maakt, durf ik niet te zeggen. |
Heb je dit modem nog ?
|
Citaat:
Ik weet niet of je mij bedoeld, maar het werkt goed met de livebox, maar ook met de Thomson router. Beide gewoon m.b.v. pop. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30. |