iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Email weigering (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/132270-email-weigering.html)

Leonberger 29-12-12 12:59

Email weigering
 
Ondanks dat ik m'n email account heb geconfigureerd volgens de Online(provider) handleiding krijg ik de melding "pop server" reageert niet. De helpdesk van Online zegt me niet te kunnen helpen omdat zij iPad niet ondersteunen. Wat te doen om dit op te lossen.

KvdS 30-12-12 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonberger (Bericht 863962)
Wat te doen om dit op te lossen.


Door hier eerst al je instellingen te gaan vermelden, dan kunnen we zien of je misschien niet iets goed hebt ingevuld.

Shandro 30-12-12 13:49

@ Leonberger,

probeer het volgende:
01) inloggen via de webmail

02) gebruik je Outlook?
via de computer >> iTunes >> synchroniseren (instellen) zodat je jouw e-mail op de iPad kan beheren.

Beech43 30-12-12 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonberger (Bericht 863962)
Ondanks dat ik m'n email account heb geconfigureerd volgens de Online(provider) handleiding krijg ik de melding "pop server" reageert niet. De helpdesk van Online zegt me niet te kunnen helpen omdat zij iPad niet ondersteunen. Wat te doen om dit op te lossen.

Andere provider nemen. Het is toch te belachelijk voor woorden, dat ze de iPad niet ondersteunen.

KvdS 30-12-12 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 864307)
Andere provider nemen. Het is toch te belachelijk voor woorden, dat ze de iPad niet ondersteunen.


Ik denk dat hier bedoeld wordt in de service, want mijn iPhone werkt prima met Online.

vuurvreter 30-12-12 17:08

Er zal wel ergens "iets" niet goed staan, nu de vraag wat?

Beech43 30-12-12 17:13

Hier hebben we ook al zo'n discussie gehad. Resultaat ? Geen idee:mad:

CvanAtten 01-01-13 17:15

Ik heb exact hetzekfde probleem , Van lles gedaan en gebeld, maar probleem betsaat nog steeds.

Beech43 01-01-13 22:23

Je moet voor IMAP kiezen.
Lees verder.

CvanAtten 02-01-13 11:09

mailprobleem
 
In heb niet Online als provider , maar KPN, die werkt toch niet met Imap?

Beech43 02-01-13 11:59

Je zei, dat je hetzelfde probleem had, en het gaat hier over emailprobleem bij Online.

KvdS 02-01-13 21:43

Ik werk met pop en met Online.
Nu is het wel zo dat ik een oude klant ben vanuit het Wanadoo tijdperk.
Of dat verschil maakt, durf ik niet te zeggen.

Beech43 02-01-13 21:50

Heb je dit modem nog ?

KvdS 02-01-13 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 865204)
Heb je dit modem nog ?


Ik weet niet of je mij bedoeld, maar het werkt goed met de livebox, maar ook met de Thomson router. Beide gewoon m.b.v. pop.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30.