Email weigering discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondanks dat ik m'n email account heb geconfigureerd volgens de Online(provider) handleiding krijg ik de melding "pop server" reageert niet. De helpdesk van Online zegt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email weigering
Ondanks dat ik m'n email account heb geconfigureerd volgens de Online(provider) handleiding krijg ik de melding "pop server" reageert niet. De helpdesk van Online zegt me niet te kunnen helpen omdat zij iPad niet ondersteunen. Wat te doen om dit op te lossen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ Leonberger,
probeer het volgende: 01) inloggen via de webmail 02) gebruik je Outlook? via de computer >> iTunes >> synchroniseren (instellen) zodat je jouw e-mail op de iPad kan beheren.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er zal wel ergens "iets" niet goed staan, nu de vraag wat?
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzekfde probleem , Van lles gedaan en gebeld, maar probleem betsaat nog steeds.
|
|
|||
|
|||
Je moet voor IMAP kiezen.
Lees verder. |
|
|||
|
|||
mailprobleem
In heb niet Online als provider , maar KPN, die werkt toch niet met Imap?
|
|
|||
|
|||
Je zei, dat je hetzelfde probleem had, en het gaat hier over emailprobleem bij Online.
|
|
||||
|
||||
Ik werk met pop en met Online.
Nu is het wel zo dat ik een oude klant ben vanuit het Wanadoo tijdperk. Of dat verschil maakt, durf ik niet te zeggen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
arie456 | iPhone algemeen | 2 | 03-12-12 23:31 | |
Robertvv | iPad algemeen | 2 | 05-04-12 23:50 | |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
|
|