email discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik heb een iphone 4 met exchange en quicknet voor de email. Met exchange werkt alles goed maar met quicknet krijg ik wel de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email
Goedeavond,
Ik heb een iphone 4 met exchange en quicknet voor de email. Met exchange werkt alles goed maar met quicknet krijg ik wel de mail binnen maar kan niet versturen. Er komt dan een bericht dat de server het afzenderadres van quicknet accepteerd. Wel lastig dat ik met quicknet wel kan binnen halen maar niet versturen. Weet iemand raad?? Groeten Arie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Robertvv | iPad algemeen | 2 | 05-04-12 23:50 | |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
email probleem | pim1 | iPhone algemeen | 0 | 25-02-09 22:17 |
|
|