//

Massale vervanging iPhones

Massale vervanging iPhones discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij staan aan de vooravond van een grootscheepse vervanging van iPhone 3Gs door iPhone 5. Ik ben aan het zoeken naar de beste manier om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-12, 18:31
Paul Motshagen Paul Motshagen is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard Massale vervanging iPhones

Wij staan aan de vooravond van een grootscheepse vervanging van iPhone 3Gs door iPhone 5. Ik ben aan het zoeken naar de beste manier om de data van gebruikers veilig te stellen. Met name:
- instellingen van bijvoorbeeld email
- Apps
- foto's
-SMS jes
- notities
- etc.

iCloud is hiervoor een mooie oplossing, echter: het is beperkt tot 5Gb. En voor een groot deel van de gebruikers is opwaarderen naar iOS5/6 en aanzetten van iCloud een brug te ver.

Gebruiken van iTunes kan ook, maar dan moet de gebruiker dit zelf doen. En loop je aan tegen een wachtwoord dat jaren geleden is ingesteld. Apps worden niet meegenomen. Enzovoort.

Heeft iemand ervaringen, tips die ik kan gebruiken?

Dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-12, 18:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens op de Enterprise support pagina van Apple met de mogelijkheden van de iPhone Configurator software:

Apple - Support - iPhone - Enterprise
  #3  
Oud 03-12-12, 18:40
Paul Motshagen Paul Motshagen is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

iPhone configurator hebben we ook al naar gekeken. Je kunt er heel goed bepaalde Apps, Instellingen, etc. mee distribueren over grote aantallen iPhones. Dat hebben we de 2 jaar geleden ook gebruikt voor Wi-Fi instellingen, email configuratie, etc.

Nu staan we echter voor een volgende uitdaging. Een oude iPhone komt binnen en de gebruiker wil met alle data op nieuwe iphone weer weg. En dat tientallen keren.
  #4  
Oud 04-12-12, 10:08
besiktas97 besiktas97 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 69
Standaard

Dan is denk ik iCloud toch de beste oplossing voor je, hoe erg je het ook zal vinden.
Als je nou een bepaalde handleiding kan maken hoe men gebruik kan maken van iCloud op toestellen die dat ondersteunen. Heb jij voordat ze komen wat minder werk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervanging accu 2G Biank iPhone algemeen 2 03-12-10 13:04
Muziek: iPod app vervanging eriksmith200 Muziek, foto & video 2 12-11-10 09:55
Windows: Vervanging Winscp francebramie Desktop-applicaties 2 01-09-09 21:02
Reparatie en vervanging? partyfart iPhone algemeen 3 28-01-09 22:43
vervanging of reperatie rcsmit iPhone algemeen 2 06-01-09 03:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.