Email discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer de email van de zaak op mijn iPad te krijgen maar dit lukt totaal niet. Ik heb een nieuw email adres ontvangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email
Hallo,
Ik probeer de email van de zaak op mijn iPad te krijgen maar dit lukt totaal niet. Ik heb een nieuw email adres ontvangen + wachtwoord ook heb ik de server naam. Op de laptop van het restaurant staat ie op outlook. Iemand die mij kan helpen? Gr. Robert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het een exchangeserver ? Zo ja, kies deze dan bij Instellingen/Email,contacten,agenda. En dan je gegevens invullen. Domein kun je open laten.
|
|
||||
|
||||
Als je geholpen wilt worden, dan moet je toch meer informatie geven, zoals Beech43 aangeeft of het een exchange server is of is het een pop mail adres.
Wat lukt niet? Het ophalen van de mail het verzenden enz. enz. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email Navigon | iMarnick | iPhone Navigatie | 2 | 27-01-11 16:09 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
veilige email | berenddevries | iPhone algemeen | 0 | 12-06-09 11:55 |
Email notificatie | Cookiesmonster | iPhone algemeen | 2 | 09-06-09 00:29 |
|
|