Email notificatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen. Ik kan met mijn Iphone mijn mail ophalen en verzenden maar alleen maar wanneer ik de email app gestart heb. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email notificatie
Wie kan mij helpen.
Ik kan met mijn Iphone mijn mail ophalen en verzenden maar alleen maar wanneer ik de email app gestart heb. Is het ook mogelijk om een email notificatie te krijgen wanneer de app niet is gestart of wanneer de Iphone uit/standby staat? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je standaard instellingen in je Instellingen. Instellingen > Nieuwe gegevens.
|
|||
|
|||
Yep, dat werkt.
Het scherm gaat niet aan maar je hoort wel een "pling" Is het mogelijk om dit geluid te veranderen en kan je bijvoorbeeld per gebeurtenis een geluid instellen? Bv sms een pling en email een tata en nog een vraag. Wanneer ik mijn email open dan staat er een map inkomend. Wat betekent dit? Kan ik ook verzonden berichten zien of is dat de naam van het email account? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email notificatie geluid | Krieker | iPhone algemeen | 8 | 29-02-12 13:56 |
App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht | GVT | iPhone Apps | 1 | 04-11-10 09:57 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
Geen mobileme email notificatie meer op iPhone | cprins | iPhone algemeen | 6 | 21-08-09 11:36 |
email notificatie | blaugrana | iPhone algemeen | 6 | 22-10-08 22:35 |
|
|