Geen mobileme email notificatie meer op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben radeloos.... plotseling krijg ik geen notficatie meer van nieuwe mail via mijn me.com account Niets gewijzigd..... wel gecontroleerd of alle instellingen nog juist zijn... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen mobileme email notificatie meer op iPhone
Ben radeloos.... plotseling krijg ik geen notficatie meer van nieuwe mail via mijn me.com account
Niets gewijzigd..... wel gecontroleerd of alle instellingen nog juist zijn... waaronder 'push'. Na het mail icoon aanklikken komt de mail pas binnen... en klinkt de notaficatie.... Enig idee hoe dit 'op te lossen'? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb je aangepast? Of is dit uit het niets ontstaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb altijd al eerst op mijn email icoon moeten drukken en dan haalde die pas mijn email binnen.
hoe krijg ik het binnen zonder hier eerst heen te gaan dan ? |
|
|||
|
|||
bij xxxxx@me.com door in settings 'push' aan te zetten.... (maar dat werkt bij mij juist niet meer)
|
|
||||
|
||||
Ik heb het sinds vandaag ook ineens. Helemaal geen mail binnen gekregen terwijl op mijn pc wel mail was binnen gekomen op de verschillende accounts. Ik krijg zelfs geen mailtjes meer op mijn iphone nadat ik op het ronde pijltje druk? Dit is ook zomaar ineens gekomen zonder dat ik iets heb veranderd.
Hoe ga ik dit oplossen? |
|
||||
|
||||
Het heeft zich bij mij zelf opgelost op 1 of andere manier..
Ik heb verder niks gedaan... Alles komt weer gewoon netjes binnen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email notificatie geluid | Krieker | iPhone algemeen | 8 | 29-02-12 13:56 |
Geen email en sms-icoontjes meer | doubleyou7 | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 14:23 |
Email notificatie | Cookiesmonster | iPhone algemeen | 2 | 09-06-09 00:29 |
Plotseling geen email meer | Olga.p2000 | iPhone algemeen | 17 | 28-12-08 15:03 |
email notificatie | blaugrana | iPhone algemeen | 6 | 22-10-08 22:35 |
|
|