Muziek en ebooks vanaf een SD kaart downloaden? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik met behulp van een camera connection kit muziek en ebooks van een SD kaart downloaden naar mijn Ipad?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek en ebooks vanaf een SD kaart downloaden?
Kan ik met behulp van een camera connection kit muziek en ebooks van een SD kaart downloaden naar mijn Ipad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer het, zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De CCK kan alleen foto's (en filmpjes) importeren en zet die dan op de juiste plaats. |
|
|||
|
|||
@Beech43 Dat is natuurlijk een antwoord van niks want dan zou ik zo'n connectionkit voor niets kopen.
@Timosha, Dank, met dit antwoord kan ik ten minste iets. |
|
|||
|
|||
Daar heb je wel gelijk in, sorry. Maar het antwoord hierop is al zo vaak gegeven, dat ik dacht ik doe het maar eens zo.
|
|
|||
|
|||
@daveplugge,laat je even weten of het lukt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
...............................
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! | boschr | iPhone algemeen | 5 | 25-01-14 22:56 |
Muziek: Muziek downloaden vanaf iPod touch | krikra99 | Muziek, foto & video | 0 | 21-03-11 09:03 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
|
|