facetime van iPhone naar iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om te facetimen met een iPhone naar een iPad met het zelfde Appel ID? Zoja wat moet ik dan instellen? Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
facetime van iPhone naar iPad
Is het mogelijk om te facetimen met een iPhone naar een iPad met het zelfde Appel ID? Zoja wat moet ik dan instellen?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo
Volgens mij moet het gewoon kunnen. Je moet een ander email adres gebruiken voor facetime Dit staat bij instellingen en facetime. Daar staat onder welke adressen je bereikbaar bent via facetime |
|
|||
|
|||
Bedankt Monique, het is gelukt!
Mvg, Tricam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime van ipad2 naar iphone 4 gaat, maar VV niet | vuurvreter | iPad algemeen | 3 | 19-02-12 22:58 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
FaceTime problemen van iPhone 4 naar iPod toucb | mark61 | iPhone algemeen | 6 | 11-07-11 17:27 |
Facetime: bellen van en naar (i)Mac(Book) | Doblie | iPhone Apps | 7 | 27-05-11 16:25 |
Facetime probleem van iPhone 4 naar iPod Touch | iCupboard | iPhone algemeen | 1 | 13-02-11 13:59 |
|
|