iBook extensies converteren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben er niet echt zo thuis in met iBook maar is het mogelijk dat als je op de iPad een iBook presentatie maakt en deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBook extensies converteren
Ben er niet echt zo thuis in met iBook maar is het mogelijk dat als je op de iPad een iBook presentatie maakt en deze wilt laten afspelen op een Windows bak.
Het beste zou zijn als ik de .ibooks extensies kan converteren naar een extensie waarmee je het op een Windows machine kan lezen en laten presenteren. Hebben jullie dus enig idee hoe ik de .ibooks extentie kan converteren en of bestaat er zo een software die dat kan ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
calibre - E-book management |
|
|||
|
|||
Dank je Timosha!
Ik ga het meteen proberen en laat je de resultaten weten ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2013 om 12:12 ---------- Het werkt Timosha Heb de extensies .ibooks aangepast van de bestanden die ik had op mijn laptop naar .epub en ze worden nu herkend ( voorheen werden ze niet herkent met extensie .ibooks ). Nu moet ik alleen uitvogelen hoe de instellingen precies werken om de bladzijden netjes op de goede pagina te krijgen in een .pdf formaat. Erg bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBook | lovely24 | iPad algemeen | 7 | 12-10-12 21:22 |
Ibook | daiver | iPad algemeen | 4 | 10-04-11 10:36 |
iBook lonelyplanet ? | bertb | iPad algemeen | 6 | 09-08-10 11:26 |
iBook | pjobse | iPhone algemeen | 0 | 01-07-10 09:19 |
iBook store | Kersentaart | iPad algemeen | 2 | 02-06-10 23:36 |
|
|