ipad mini scherm probleem. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn ipad mini. het scherm flikkert in alle kleuren, valt dit onder de garantie van Apple? De ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad mini scherm probleem.
Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn ipad mini.
het scherm flikkert in alle kleuren, valt dit onder de garantie van Apple? De ipad is nooit gevallen o.i.d. hieronder een afbeelding van het scherm. als ik een "print screen" maak zie je de strepen niet.. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...61186709_n.jpg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk, inderdaad, dat dit onder garantie valt.
|
|
|||
|
|||
Dank voor je snelle reactie,
ik heb de ipad bij BCC gekocht , moet ik ermee naar de bcc terug of kan ik beter naar de apple store in Amsterdam gaan ? |
|
||||
|
||||
apple store!!!
Alle garanties die binnen een jaar (fabrieksgarantie) vallen. Altijd eerst contact opnemen met Apple! |
|
|||
|
|||
Oke super! ik ga dinsdag even langs , moet ook gaan voor de dode pixels in de camera van mn iphone..
|
|
||||
|
||||
Je kan het altijd proberen
|
|
||||
|
||||
En hoe is het afgelopen?
|
|
|||
|
|||
Viel onder garantie , vervangend toestel gekregen , ook een vervanger voor de iphone met de dode pixel in de lens. super service daar
|
|
||||
|
||||
Super nieuws toch
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Mini, zwart scherm | BVL724 | iPad algemeen | 1 | 15-02-13 22:53 |
iPad mini scherm probleem, HELP?!? | ozzieapple | iPad algemeen | 1 | 05-01-13 21:39 |
|
|