Ipad streaming stopt regelmatig discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gegroet, Bij het terugkijken van sommige TV-programma's op mijn Ipad2 loopt na circa een kwartier de uitzending vast en moet ik een nieuw scherm (Safari) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad streaming stopt regelmatig
Gegroet,
Bij het terugkijken van sommige TV-programma's op mijn Ipad2 loopt na circa een kwartier de uitzending vast en moet ik een nieuw scherm (Safari) openen om verder te kijken. Daar na enige tijd dan weer zelfde probleem. Iemand enig idee voor oorzaak/oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit je in een "Wi-Firijke" omgeving ? Zo ja, ga eens na hoe de kanalen verdeeld zijn.
Heb je 5 GHz op je router beschikbaar ? Zet je Wi-Fikanaal eens op 11 of 12. |
|
||||
|
||||
de app uitzending gemist al geprobeerd?
klinkt als een geheugen/buffer die vol loopt.Of dit mogelijk is weet ik niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het probleem ook alleen maar bij die streaming... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 april 2013 om 22:49 ---------- Ik zal het eens via die app proberen had bij beide keren rechtstreeks vanaf de desbetreffende omroepsite.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail hangt regelmatig iOS 6.01 iPad 3 | Robnieuw | iPad algemeen | 0 | 07-11-12 21:23 |
iPad 3 start regelmatig op nieuwe activatie | UnDutchable30 | iPad algemeen | 1 | 11-06-12 20:24 |
Photostream op iPad + iTunes streaming | jappe123 | iCloud | 3 | 17-10-11 08:06 |
streaming data op ipad | jcgeling | iPad algemeen | 1 | 11-07-10 18:48 |
|
|